Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Als ik een bepaald programma in Vista wil openen door erop te clicken verschijnt er iedere keer een schermpje waarin staat \"Bestand openen - Beveiligingswaarschuwing\" en daaronder \"Kan de uitgever niet bevestigen. Weet u zeker dat u deze software wil uitvoeren?\". \r\n\r\nWeet iemand hoe deze hoogst irritante waarschuwing in Vista uitgeschakeld kan worden? In het venstertje bestaat wel de mogelijkheid om het \"vinkje\" weg te halen bij \"altijd waarschuwen voordat dit bestand wordt geopend\" en dat heb ik ook gedaan echter dit helpt bitter weinig. Het venstertje verschijnt evengoed dan weer als ik het programma opstart. Hoogst irritant!\r\n\r\nIk hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.\r\n\r\nVast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Schijnt nog lastig te zijn om dat uit te schakelen. Misschien heb je hier wat aan:\n[url]http://www.tabletquestions.com/windows-vista/29893-how-remove-open-file-security-warning-window.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 [quote=Groentje64;292616]Als ik een bepaald programma in Vista wil openen door erop te clicken verschijnt er iedere keer een schermpje waarin staat \"Bestand openen - Beveiligingswaarschuwing\" en daaronder \"Kan de uitgever niet bevestigen. Weet u zeker dat u deze software wil uitvoeren?\". \n \nWeet iemand hoe deze hoogst irritante waarschuwing in Vista uitgeschakeld kan worden? In het venstertje bestaat wel de mogelijkheid om het \"vinkje\" weg te halen bij \"altijd waarschuwen voordat dit bestand wordt geopend\" en dat heb ik ook gedaan echter dit helpt bitter weinig. Het venstertje verschijnt evengoed dan weer als ik het programma opstart. Hoogst irritant!\n \nIk hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.\n \nVast bedankt![/quote]\n \nDat zet je hier uit:\n \nConfiguratiescherm - Gebruikersaccounts - Gebruikersaccountbeheer \nin/uit schakelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen