Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hallo forumleden,\r\nZoals jullie aan dit schrijven merken functioneerd internet op mijn XP Prof. normaal.\r\nAls ik echter gewoon het pictogram van Internert \"Explorer-browser starten\" aanklik voor [url]www.startpagina.nl[/url] wordt te kennen gegeven, kan de pagina niet vinden. Gezien de desbetreffende map in files nog aanwezig is snap ik er niets meer van.\r\nAldus hoop ik dat er een oplossing kan worden aangedragen.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Andere internetpagina\'s werken wel?\r\n\r\nHet verwijderen van de tijdelijke internetbestanden wil wel eens helpen met dit soort problemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2007 [QUOTE=FooBar;292595]Andere internetpagina\'s werken wel?\r\n\r\nHet verwijderen van de tijdelijke internetbestanden wil wel eens helpen met dit soort problemen.[/QUOTE]\r\nHallo FooBar,\r\nVast bedankt voor je reactie,\r\nAls ik het pictogram van Outlook ? Express aanklik, wordt dit geopend in \"F:\\Program Files\\Outlook Express\"\r\nKlik ik echter de E-mailknop van het toetsenbord aan, de wordt te kennen gegeven, kan\r\nD:\\Program Files\\Outlook Express\\msimn.exe niet vinden.\r\nHopende enige onduidelijkheid te hebben weggenomen,\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen