Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 heeft iemand een idee hoe ik een blauw scherm kan freeze \r\nmijn pc met xp-pro blijft herstarten en geeft tussen de starts door een blauw foutmeldings scherm \r\nalleen zijn mijn hersens en ogen veeeeeeeeeeelllllllllllllllllll te langzaam om het te kunnen lezen :D :D \r\n\r\nin een fractie van een seconde is het alweer weg \r\n\r\nkom nu niet verder \r\n\r\npc is wel in veilige modus te starten terug in tijd gezet in systeem herstel maar dat helpt niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Klik eens rechts op \"deze computer\" in start en kies dan eigenschappen, kies dan tabblad geavanceerd en klik op de knop instellingen bij opstart en herstelinstellingen en vink dan het vakje uit bij De pc opnieuw opstarten.\r\nAls hij weer crasht start de pc niet opnieuw maar krijg je een foutmelding in een blauw scherm. Post die foutmelding weer even hier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 [quote=starlight;292547]heeft iemand een idee hoe ik een blauw scherm kan freeze \nmijn pc met xp-pro blijft herstarten en geeft tussen de starts door een blauw foutmeldings scherm \nalleen zijn mijn hersens en ogen veeeeeeeeeeelllllllllllllllllll te langzaam om het te kunnen lezen :D :D \n \nin een fractie van een seconde is het alweer weg \n \nkom nu niet verder \n \npc is wel in veilige modus te starten terug in tijd gezet in systeem herstel maar dat helpt niet[/quote]\n \nOf een foto maken, zonder flits, scherp stellen en gelijk doordrukken als hij eris.\nSoms een paar keer laten opstarten als je er niet naast zit, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Wat je ook kan doen is dat bij windows vaak onderaan, het meest belangrijkste info staat. Je moet wel snel kijken of de optie van mijn bovenbuurman. Ik vind het wel een grappige oplossing. Ik heb daar nog nooit aangedacht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Even een voorbeeld, kijken hoe het overkomt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen