Ga naar inhoud

blue screen

Aanbevolen berichten

heeft iemand een idee hoe ik een blauw scherm kan freeze \r\nmijn pc met xp-pro blijft herstarten en geeft tussen de starts door een blauw foutmeldings scherm \r\nalleen zijn mijn hersens en ogen veeeeeeeeeeelllllllllllllllllll te langzaam om het te kunnen lezen :D :D \r\n\r\nin een fractie van een seconde is het alweer weg \r\n\r\nkom nu niet verder \r\n\r\npc is wel in veilige modus te starten terug in tijd gezet in systeem herstel maar dat helpt niet
Link naar reactie
Klik eens rechts op \"deze computer\" in start en kies dan eigenschappen, kies dan tabblad geavanceerd en klik op de knop instellingen bij opstart en herstelinstellingen en vink dan het vakje uit bij De pc opnieuw opstarten.\r\nAls hij weer crasht start de pc niet opnieuw maar krijg je een foutmelding in een blauw scherm. Post die foutmelding weer even hier.
Link naar reactie
[quote=starlight;292547]heeft iemand een idee hoe ik een blauw scherm kan freeze \nmijn pc met xp-pro blijft herstarten en geeft tussen de starts door een blauw foutmeldings scherm \nalleen zijn mijn hersens en ogen veeeeeeeeeeelllllllllllllllllll te langzaam om het te kunnen lezen :D :D \n \nin een fractie van een seconde is het alweer weg \n \nkom nu niet verder \n \npc is wel in veilige modus te starten terug in tijd gezet in systeem herstel maar dat helpt niet[/quote]\n \nOf een foto maken, zonder flits, scherp stellen en gelijk doordrukken als hij eris.\nSoms een paar keer laten opstarten als je er niet naast zit,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...