Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hello,\r\n\r\nIk heb een knappe laptop bemachtigd waar enkel een cd speler in zit. Nu heb ik een cd van windhoos 2000 pro en die wil ik uiteraar installeren omdat ik daar een officiele key van heb.\r\nNu staat er voor zolang een illegaal xp systeem op, maar daar wil ik vanaf.\r\n\r\nVanaf cd wil hij niet gelijk installeren, kennelijk moet er eerst weer die 4 floppy\'s in, en dat kan dus niet.\r\n\r\nHoe krijg ik mijn (legale) 2000 erop ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [QUOTE=cyber2001;292545]Hello,\r\n\r\nIk heb een knappe laptop bemachtigd waar enkel een cd speler in zit. Nu heb ik een cd van windhoos 2000 pro en die wil ik uiteraar installeren omdat ik daar een officiele key van heb.\r\nNu staat er voor zolang een illegaal xp systeem op, maar daar wil ik vanaf.\r\n\r\nVanaf cd wil hij niet gelijk installeren, kennelijk moet er eerst weer die 4 floppy\'s in, en dat kan dus niet.\r\n\r\nHoe krijg ik mijn (legale) 2000 erop ?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nwacht ff, windows 2000 zonder officiele key die legaal is.\r\ndat gaat niet hé.\r\nde key is namelijk de sleutel tot legitimiteit bij microsoft besturingssystemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [QUOTE=cyber2001;292545]Hello,\r\n\r\nIk heb een knappe laptop bemachtigd waar enkel een cd speler in zit. Nu heb ik een cd van windhoos 2000 pro en die wil ik uiteraar installeren omdat ik daar een officiele key van heb.\r\nNu staat er voor zolang een illegaal xp systeem op, maar daar wil ik vanaf.\r\n\r\nVanaf cd wil hij niet gelijk installeren, kennelijk moet er eerst weer die 4 floppy\'s in, en dat kan dus niet.\r\n\r\nHoe krijg ik mijn (legale) 2000 erop Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [url]http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm[/url]\r\n\r\nop deze site kan je voor 4 diskette\'s de data downloaden voor windows 2000.\r\nzet anders de data van de gedownloade bestanden voor de diskette\'s uitgepakt op een cd.\r\nje kan allicht proberen om van die cd op te starten.\r\nde cd van windows 2000 bootable maken is een karweitje op zich.\r\n\r\n\r\nvoor bootable cd\'s\r\n[url]http://www.thetechguide.com/win2kbootcd/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen