Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hallo allemaal,\r\nIk heb hi8 bandjes op mijn hd-recoder opgenomen en bewerkt, als ik deze brand op een dvd+r of op een dvd-rw kan ik hem alleen afspelen op mijn hd-recorder, maar niet op mijn computer of op mijn gewone dvd speler. Die zeggen dat het een lege dvd is.\r\nKan iemand mij helpen? Bedankt!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 De recorder heeft ook een optie ,om de opgenomen dvd af te sluiten ,,heet waarschijnlijk \"finalizeren\" Als dat niet gedaan is speeld hij nergens af als alleen op de recorder waar hij mee opgenomen is. Staat ook wel in de handleiding van het apparaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Als iemand me aan een begin kan helpen met Hi8 omzetten naar de computer ben ik al een eind geholpen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Kijk eens welke dvdtjes je pc lust? plus of min dat maakt verschil. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen