Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hallo\r\n\r\nIk heb een HP m7580 met een nvidia geforce 7500LE Grafische kaart.\r\nIk heb de laatste nvidia driver gedownload en geinstalleert.\r\n\r\nIk heb een svideo naar scart kabel tussen mijn tv en mijn pc zitten, en mijn beeldscherm zit op de vga aansluiting.\r\nNu zit ik alleen met het probleem om beeld op het beeldscherm en de tv tegelijkertijd te krijgen, normaal moet dit volgensmij met de optie nview maar daar heb ik alleen de optie \"Een beeldscherm\" bij staan.\r\n[IMG]http://nview.knutselhut.nl/nview.jpg[/IMG]\r\nIs er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?\r\nIk heb al wat zitten zoeken maar nog niet echt iets gevonden waar ik wat aan had.\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nGroeten Nickey Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Kabels juist aangesloten en staat de tv aan?\r\nBij mijn nVidia-kaart is dit namelijk vereist wil de optie \'Clone display\' te activeren zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [QUOTE=FooBar;292508]Kabels juist aangesloten en staat de tv aan?\r\nBij mijn nVidia-kaart is dit namelijk vereist wil de optie \'Clone display\' te activeren zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nJa die zijn juist aangesloten want ik krijg wel beeld op de tv als ik de optie huidige weergave op tv zet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Aha...Maak de tv eens primair beeldscherm. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Dat heb ik geprobeert maar het lukt werkt niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Heeft iemand nog een idee? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen