Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb een raar probleem. Mijn provider heeft pas de ADSL-snelheid verhoogd en sindsdien heb ik problemen met mijn verbinding. Het gekke is dat Internet Explorer het wel doet, maar alle andere programma\'s die toegang tot het internet nodig hebben niet. Zelfs pingen en een verbinding maken met telnet lukken niet. Eerst dacht ik dat het aan mijn draadloze router lag, maar ook zonder die router lukt het niet.\r\n\r\nHeeft iemand een idee waar het aan kan liggen?\r\n\r\nCharles Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 misschien het modem de hik gekregen\r\ngeef die eens een soft reset Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb al een paar keer alles aan en uit gezet. Het blijft hetzelfde... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Hoi,\r\nstaat jouw modem we direct naast/bij de hoofdaansluiting??\r\nDatzelfde probleem ook gehad na snelheidsverhoging. Wel via de kabel. Heb het modem verplaatst naar de meterkast(appartement) en een draad getrokken van meterkast naar appartement en... probleem was voorbij!!\r\n\r\nGr. Aat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nik(eigenlijk mijn buurman) heb het probleem dat ik wel internet heb, maar Picassa geeft de melging dat er geen foto\'s te bestellen zijn omdat er geen internetaansluiting aanwezig is. Hoe zou dit kunnen??\r\n\r\nAat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Ik durf het bijna niet te zeggen...\r\nHet lag aan ZoneAlarm.\r\n\r\nIk wist uberhaupt niet meer dat ik die ooit geinstalleerd had en er was blijkbaar iets misgegaan met het programma. In ieder geval startte het niet meer volledig op, waardoor het ook niet in de systeembalk stond. Maar ondertussen hield het wel mijn internet-verkeer tegen. Dank in ieder geval voor jullie hulp!\r\n\r\nCharles Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen