Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Geachte forumleden\r\n\r\nMij vraag is deze wie heeft een maxpc of heeft daar van gehoord.\r\nDaar me pc op zijn laatste benen loop wil ik een nieuwe pc kopen .\r\nEn omdat ik door de bomen het bos niet ziet door de enorme aanbod van pc`s . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Het handigste is om als je niet zoveel verstand hebt van hardware om naar een computerwinkel toe te gaan en daar verteld wat je met je pc wilt gaan doen.\nDus b.v. alleen voor internet en tekstverwerking, of hardcore gaming.\nDe mensen in de winkel kunnen je dan een op maa gesneden advies geven.\nDit tot in tegenstelling als b.v. its, of mediamarkt. ( tenminste dat is mijn ervaring) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 en zou je moeten kiezen tussen een samengesteld systeem of een merk pc, ga dan voor een samengesteld systeem met een cd van een orgineel besturingssysteem.\r\nbij merk pc\'s is vaak windows geïnstalleerd en zijn er recovery cd\'s bij.\r\ndat is een stuk minder prettig uiteindelijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Er zijn erg weinig komputerwinkels die jouw ook echt verkopen wat je werkelijk nodig hebt.\nLees de testen in de diverse computerbladen er maar eens op na.\nEn door zo\'n winkelier een pc laten samen stellen kan dan wel eens veel duurder uitpakken dan een kant en klaar systeem.\nDe winkelier prijst aan wat hij heeft en wat zijn eigen voorkeuren zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 animal heeft (helaas) gelijk. winkels willen verkopen en het liefst zoveel mogelijk.\r\nals je zelf weet wat je wil en in meerdere winkels gaat kijken voor je koopt heb je meer kans van slagen.\r\nof leren je eigen systeem te bouwen maar ja, dat moet je wel een beetje handig zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Het is voor mij een probleem om een systeem zelf te bouwen ivm mij spierziekte en dan val hij ook duurder uit omdat ik totaal geen verstand heb wat er in moet en wat goed is,\r\nIk gebruik mij pc voor internet games zoals een voetbalspelletje of een autoracespelletje.\r\nIk zie in verschillende forums over problemen met diverse met merken en winkels.\r\nIk zou die maxpc kopen bij [url]www.tqc.nl[/url] deze pc lijk mij voor mij geschikt\r\nMAXPC AMD STUDENT PC COMPLEET prijs 569.95 euro en dan ziet er dit in\r\nBehuizing X-Gear mundo\r\nVoeding 400 watt silent\r\nMSI AM2 K9VGM-V MOEDERBORD\r\nAMD Athlon 64 3200+ met 512kb cache AM2(2000FSB/2000Mhz)\r\nCooler Master Sllent CPU Cooler\r\n1024MB intern geheugen DDR2 533 cl4\r\nAsus Geforce 7300TC 128 tot 512MB DDR VGA met dvi en tv-out\r\n160GB Harddisk S -ATAII 7200rpm 8Mb cache\r\nDVD-Rewriter 16x Speed Dual Layer\r\nHauppauge Win TV Express TV kaart\r\nRealtek ALC8837.1 Audio on-board\r\n10/100Mbit netwerkkaart\r\n6 x USB 2.0 on-board\r\n2x PCI sloten \r\n1x PCI-E x 16 slot\r\nCardreader 16 in 1 front USB\r\nFront USB en Audio aansluitingen\r\nAssebblage en testen, 2 jaar garantie\r\n\r\nHet lijk mij wel een redelijke pc ik zou graag eerlijk antwoord krijgen over deze pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Voor zover ik er verstand van heb ,zouw ik deze gerust kopen . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 ziet er idd goed uit.\r\nalleen mocht je vista willen gaan gebruiken met de 3D look en daarbij willen gamen is het misschien verstandig om 2048 MB RAM i.p.v. 1024 MB RAM te gebruiken.\r\nmaar dat kan in de meeste gevallen altijd later nog mocht je dit nodig hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Nou ik wou zelf wachten om met VISTA te gaan werken want het is erg nieuw en onbekend en ik heb zelf XP HOME en daar kan ik goed mee overweg en ik heb een vrij bejaarde printer een HP DESKJET 840c en een scanner de SCANJET 4200c.\r\nEn met de spelletjes ik speel vooral voetbal en racespelletjes (f1 need voor speed) ik kan toch met deze videokaart spellen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 ja, met xp home op dit systeem zit dat wel goed.\r\nen je kan dan gewoon je vorige besturingssysteem meenemen naar de nieuwe pc.\r\nsucces gewenst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Ik snap de term Maxpc niet helemaal maar ik dacht gelijk hier aan: [url]www.maxpc.nl[/url] . Misschien heb je er wat aan ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 erik wil een nieuwe pc kopen en vroeg of maxpc wat was en of iemand er ervaring mee had.\r\naangezien maxpc gewoon een computerfabrikant is, waar je je pc kan laten bouwen, zou je daar dus een computer van kunnen hebben.\r\npersoonlijk hou ik niet van fabriekscomputers maar dat is weer een ander verhaal.\r\nmaar misschien dat het wel een hartstikke goeie is of misschien wel bagger, ik weet het niet.\r\nhet was mij een onbekende tot nu en ik zal toch al nooit een fabriekscomputer koepen omdat ik altijd alles zelf bouw.\r\ndeze fabrikant bouwt dus pc\'s naar de wens van de klant als ik het goed begrijp.\r\nmaar misschien dat iemand goede of slechte ervaring heeft met maxpc, dat wou erik in eerste instantie weten.\r\nik geloof nog niet dat iemand dit gemeld heeft over een ervaring met maxpc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Er worden al pc\'s verkocht met standaartd VISTA er op ,en die hebben ook maar 1024 MB RAM ,,vanaf 600 euro. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [FONT=Arial][SIZE=2]Intel® Pentium 4 3,2Ghz S775 Processor[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Processor Cooler [/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]Intel processor cooler [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I]Intern Geheugen[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] 1024 MB DDR2-533 ( 2x 512 MB )[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Diskdrive[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] -----[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Moederbord[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] Intel D946GZISSL S775 Moederbord[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Harddisk[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] 160 GB, 7200 rpm, 8MB cache, SATA II [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I]Harddisk Cooler [/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]-----[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Grafische Kaart[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] Onboard videokaart[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Videobewerking[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] -----[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Monitor[/I][/SIZE][/FONT][SIZE=2][B]-----[/B][/SIZE][FONT=Arial][SIZE=2][I] Toetsenbord[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] Microsoft Comfort Curve Desktop ( zwart )[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I] Muis[/I][/SIZE][/FONT][SIZE=2] Zie toetsenbord[/SIZE][FONT=Arial][SIZE=2][I] Behuizing[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] HPC 350 Watt luxe, ruime Midi-Tower met zeer stille voeding[/SIZE][/FONT][I][FONT=Arial][SIZE=2] CD-ROM / DVD[/SIZE][/FONT][/I] [FONT=Arial][SIZE=2]-----[/SIZE][/FONT][I][FONT=Arial][SIZE=2] DVD-ReWriter[/SIZE][/FONT][/I][SIZE=2]Samsung 18x Lightscribe DVD (+/-) Double Layer DVD-Brander ( zwart )[/SIZE][FONT=Arial][SIZE=2][I] Geluidskaart[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] Onboard geluidskaart [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][I]Boxen[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2] HPC Speakerset ( zwart )[/SIZE][/FONT][I][FONT=Arial][SIZE=2] Communicatie[/SIZE][/FONT][/I][FONT=Arial][SIZE=2] -----[/SIZE][/FONT][I][FONT=Arial][SIZE=2] Netwerk[/SIZE][/FONT][/I][FONT=Arial][SIZE=2] 10/100MB LAN onboard[/SIZE][/FONT][I][FONT=Arial][SIZE=2] Besturingssysteem[/SIZE][/FONT][/I][SIZE=2]Microsoft Windows Vista 32 Home Premium NL volledig geïnstalleerd[/SIZE][I][FONT=Arial][SIZE=2] Extra[/SIZE][/FONT][/I][FONT=Arial][SIZE=2]-----[/SIZE][/FONT][I][FONT=Arial][SIZE=2] Cursus[/SIZE][/FONT][/I][B][FONT=Arial][SIZE=2] 1 Gratis cursusavond[/SIZE][/FONT][/B][FONT=Arial][SIZE=2][I] Prijs inclusief 19% BTW[/I][/SIZE][/FONT][FONT=Arial][COLOR=#339933][B] [SIZE=5][COLOR=#54bf48]€ 599,-[/COLOR][/SIZE] [/B][/COLOR][/FONT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [QUOTE=Animal;292534]Er worden al pc\'s verkocht met standaartd VISTA er op ,en die hebben ook maar 1024 MB RAM ,,vanaf 600 euro.[/QUOTE]\r\n\r\nklopt maar dan moet je er niet te zwaar mee gaan gamen als je daarbij de 3D look gebruikt.\r\ndus het ligt er aan wat je er mee gaat doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Er zijn ook nog mensen die met hun pc andere dingen doen dan gamen !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 haha, ja dat geloof ik graag, ik had er in mijn eerste bericht al bij geschreven dat \"als\" je wilt gamen en de 3D look wil gebruiken dus..... vul zelf verder maar in. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Volgens het officiele vista test prg werkt vista zelfs op een 1800mhz laptop met 512 mb geheugen en 32mb geshared video geheugen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 nou, dan moet je dat eens proberen. zonder 3D look zal het vast wel te gebruiken zijn.\r\nde minimale systeem vereiste voor XP is een processor van 233 Mhz of hoger en 128 MB geheugen. maar zou dat nou zou prettig werken als je daarbij ook nog allerlei software gaat installeren en gebruiken?\r\nhet is afhankelijk van wat je er mee wilt en wat je er van verwacht.\r\nmaar je hebt wel gelijk. al wordt er voor het gebruik van vista wel 1024 MB ram aangeraden. en wat betreft de 3D look zal je met 32 MB videogeheugen niet redden.\r\nin principe zal vista in de 2D mode ongeveer gelijk zijn aan XP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Dit gaat echt boven mij pet hoor ik wil gewoon een leuke pc niet te duur en gewoon een simpel spelletje doen een voetbal speel auto/motorrace spelletje en internet ben niet zo gamefannaat. Daarom ook deze vraag Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen