Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hallo alemaal.\r\n\r\nIk heb nu in mijn PC (specs staan in signature) een 6600GT zitten waarop ik twee schermen heb, Scherm een voor games(1260*1024) en scherm 2 waar MSN, Winamp en andere op draaien(1024*800)\r\nNu wil ik 2 19\" schermen koopen voor het gamen en de 17\" als 3e scherm gebruiken vooor MSN en andere, kan dat door middel van een PCI kaartje zonder dat de video resolutie in games achteruit gaat?\r\n\r\nalvast bedankt, \r\nRicht Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Dat moet in principe gewoon kunnen. Het is dan alleen wel aan te raden om weer een nVidia kaart erbij te prikken, ATi en nVidia willen nog wel eens met elkaar overhoop liggen qua drivers, en op die manier voorkom je dat. Ik geloof dat er nog wel GeForce FX 5200 kaartjes zijn op PCI. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 GeForce FX 5200 kaartjes zijn op PCI.\n\nKlopt , heb ik in mijn surfer en het is een erg leuk kaartje,\n\nIk had hem bij mycom voor 20 euro, maaar nu betaal je er snel 40 voor duur dus Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen