Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Het lukt mij maar niet om de beta versie te verwijderen van mijn computer, hierdoor kan ik ook geen andere versie van office erop zetten. Wat heb ik tot nu toe gedaan om het eraf te krijgen. verwijderen config.scherm, mappen verw uit doc. en set(all users ook) register laten zoeken op office12 en verwijderd.Maar kennelijk blijft er ergens wat achter wat blokkeert om een nieuwe versie erop te zetten. Wie heeft dit ook gehad en opgelost of wie weet er raad:( :( :( :( \r\nalvast dank, henk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Probeer die \'\' overgebleven \'\' bestanden te vinden. Ik weet niet of je het programma TuneUp Utillities hebt? ( daar kun je een trail van downloaden ) daar zit een programma in waarmee je echt alles kunt verwijderen ( op de manier als het Amerikaanse ministerie van defensie doet ) waarschijnlijk lukt het dan wel om die overgebleven bestanden te verwijderen.\r\n\r\nSucces\r\n\r\nMVR Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen