Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb ff een vraagje, mijn zwager heeft thuis draadloos internet via een robotics router en hij heeft 3 gebruikersaccounts. Nu is het zo dat per gebruikersaccount de kwaliteit en snelheid van de verbinding nogal verschillend is:confused: Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? Ik dacht juist dat één verbinding voor één computer niet kon verschillen per gebruikersaccount...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 ------- Niemand? ------- Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2007 mogelijk hebben de andere gebruikersaccount iets op de achtergrond draaien bv andere instellingen van firewall en/of virusscanners? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [QUOTE=Triple_T;297492]mogelijk hebben de andere gebruikersaccount iets op de achtergrond draaien bv andere instellingen van firewall en/of virusscanners?[/QUOTE]\r\n\r\nNope. alle beveiligingsinstellingen zijn hetzelfde. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen