Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb sinds deze week een vervelend probleempje. Via Het Net (surfen&bellen) heb ik de beschikking over ADSL. De Experia Box, waar het internet en telefoonverkeer vandaan komt, staat in de huiskamer. De telefoon werkt prima en via de laptop, die op de 1e etage wordt gebruikt werkt ook zonder problemen. De laptop heeft een ingebouwde wireless netwerkkaart. Beneden in de huiskamer staat de desktop. \r\n\r\nDe desktop heeft wel via de kabel (utp) verbinding, maar bij het installeren van de draadloze versie (middels speedtouch 121g) krijg ik het niet voor elkaar......\r\n\r\nIk heb alles al geprobeerd (modem opnieuw installeren, experia box gereset, diverse usb aansluitingen geprobeerd), maar geen van allen hadden succes.\r\n\r\nHeeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Ergens op it forum kwam ik deze link tegen. Misschien kunnen ze hier meer met je probleem. [url]http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/[/url]\n\nSucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen