Ga naar inhoud

Kan geen mappen meer openen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds ik windows media player 7 op mijn pc geïnstalleerd heb, kan ik geen mappen meer openen. Ik heb WMP7 gehaald van een cd-rom van clickx (nr. #13). Ik krijg telkens een eror en moet mijn \'actieve deskop\' dan herstellen. de eror luidt alsvolgt: \"Kan dit bestand niet openen. Controleer uw pasgeïnstalleerde programma\'s.\" Ik kan niet op configuratiescherm en dus het programma er niet meer afsmijten.\n \n:(
Link naar reactie
[quote=Simonneke;292131]Sinds ik windows media player 7 op mijn pc geïnstalleerd heb, kan ik geen mappen meer openen. Ik heb WMP7 gehaald van een cd-rom van clickx (nr. #13). Ik krijg telkens een eror en moet mijn \'actieve deskop\' dan herstellen. de eror luidt alsvolgt: \"Kan dit bestand niet openen. Controleer uw pasgeïnstalleerde programma\'s.\" Ik kan niet op configuratiescherm en dus het programma er niet meer afsmijten.\n \n:([/quote]\nhallo Simonneke\nga naar programma toegang en instellingen.\ndaar kan je media player er af halen.\ngr.vincent
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...