Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Sinds ik windows media player 7 op mijn pc geïnstalleerd heb, kan ik geen mappen meer openen. Ik heb WMP7 gehaald van een cd-rom van clickx (nr. #13). Ik krijg telkens een eror en moet mijn \'actieve deskop\' dan herstellen. de eror luidt alsvolgt: \"Kan dit bestand niet openen. Controleer uw pasgeïnstalleerde programma\'s.\" Ik kan niet op configuratiescherm en dus het programma er niet meer afsmijten.\n \n:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Wat voor besturings systeem staat op de pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Wat een schreeuwlelijk....\r\n\r\nZo te horen moet je maar een reinstallatie doen. En dat gebrul achterwege laten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 \"Active Desktop\" op W98 geeft meestal gedonder, schakel ik altijd uit.\r\n\r\nWMP7 is een heel oud beestje; ga naar Windows Update, daar is nog genoeg rest-aanbod om je w98 redelijk te moderniseren, o.a met WMP9. Download vooral alles waar \"beveiliging\" bij staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Het is een Windows 98 Second Edition Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Start hem op in de veilige modus en laat hem naar fouten scannen.\nEn haal alsjeblieft het verschrikkelijke grote help mij weg want dat word gezien\nals heel hard schreeuwen. Je word toch wel geholpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 simonneke, we willen graag het forum netjes en leesbaar houden.\r\nlees de huisregels eens door voor je weer een nieuwe vraag hebt.\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=21346[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 [quote=Simonneke;292131]Sinds ik windows media player 7 op mijn pc geïnstalleerd heb, kan ik geen mappen meer openen. Ik heb WMP7 gehaald van een cd-rom van clickx (nr. #13). Ik krijg telkens een eror en moet mijn \'actieve deskop\' dan herstellen. de eror luidt alsvolgt: \"Kan dit bestand niet openen. Controleer uw pasgeïnstalleerde programma\'s.\" Ik kan niet op configuratiescherm en dus het programma er niet meer afsmijten.\n \n:([/quote]\nhallo Simonneke\nga naar programma toegang en instellingen.\ndaar kan je media player er af halen.\ngr.vincent Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen