Ga naar inhoud

opstart problemen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie helpt me met het volgende probleem:\r\n\r\nDe computer start erg slecht op moet aanknop en resetknop inhouden om hem op te starten.\r\n\r\nKrijg dan in het eerste scherm:\r\n\r\nWarning cpu has been changed.\r\nPlease re-enter cpu setting in the cmos and remeber save.\r\n\r\nDaar boven staat Primary Master: Maxtor\r\n Primary Slave None.\r\n\r\nAls ik dan kies voor Biosscherm en kies voor beste instelling dan doet hij het weer goed.\r\nBattery is pas vernieuwd.\r\n\r\nBij voorbaat dank.\r\n\r\nMartin
Link naar reactie
Het kan zijn dat de waarde die jij opgeeft voor de CPU niet de goede waarde is.\r\nJe schrijft niet welk merk / type moederbord je hebt en welke cpu er op zit.\r\nDeze melding komt wel steeds terug als je de verkeerde waarde opgeeft.\r\nDus als je bijv. een PIII 1000 MHz op je moederbord hebt zitten en je geeft aan dat het een 1250 MHZ-cpu is, dan zul je die melding blijven krijgen.\r\nOmdat je aangeeft dat je én de powerknop én de resetknop moet gebruiken om de pc op te starten, denk ik toch dat je daar het probleem moet zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...