Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Hallo mensen ik heb een vraag ik heb net een nieuwe videokaart gehaald de ati radeonx1650 pro ik heb er nou een ati 9250 inzitten. Ik wil de nieuw kaart erzelf inbouwen,op men oude kaart zit geen stekker aangesloten hij zit alleen in de agp poort, maar de nieuwe kaart heeft actiefe koeling dus ik denk dat hij meer aansluitingen nodig heeft. Heb er een rood zwart en gele stekker bij gekregen maar die zelfde stekker heb ik al aan de voeding zitten aan de videokaart zit alleen een kleine 4 punts aansluiting en die 3 punt stekker wat aan men voeding zit heeft zon kleine 4 punt stekker. met rood zwart geel stekker eraan dus kan ik mijn nieuwe kaart in de slot steken en de 4 punt stekkertje wat aan men voeding zit eraan doen btw die kleine stekker zit vast aan 2 grote 4pin stekkers alvast bedankt!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Zou je punten en kommas kunnen aanbrengen, en hoofdletters kunnen gebruiken? Het is echt onleesbaar zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb zelf 2 weken terug ook een ATI 1650 pro gehaald en bij mij zat er nog een extra voedingskabeltje bij waarbij ik hem via via op de voeding kon aansluiten. \r\nHetzelfde kabeltje aan de hdd en videokaart.\r\n\r\nEn ja wat avv zegt, zet er wat punten enz in, want dit is onleesbaar;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb een geelroodzwart kabel groen blauw rood en zwart kabel erbij gekregen. \r\nMaar de stekker wat uit men voeding komt die hoeft toch alleen op de videokaart die 4 punt stekkertje zit vast aan 2 grotere 4 pins stekkers. Maar ik hoop of iemand weet of ik die kleine stekker wat uit men nieuwe voeding komt aan de videokaart kan doen..Btw hetzelfde kabelte aan hdd what u mean m8?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Er moet een voedingskabel bij zitten met de letters GP erop.\r\nDie moet je aansluiten zoals op een bijgeleverd papiertje staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Kijk de 4 pin stekker zit al in men pc vanaf de voeding die past op de videokaart maar der zitten ook 2 grotere stekkers eraan die hoef ik niet te gebruiken. Wie weet of dit stekkertje wat al aan mijn voeding zit, voor videokaart is, het heeft zelfde kleuren als stekker wat ik bij de kaart zelf heb gekregen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 GEWOON HET beigeleverde kabletje gebruiken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Ok bedakt voor reacties maar heb gewoon de kabel wat al aan me voeding zit eraan gedaan en hij werkt koeling draait dus het is Benchmark tijd:p:p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen