Ga naar inhoud

videokaart nieuw

Aanbevolen berichten

Hallo mensen ik heb een vraag ik heb net een nieuwe videokaart gehaald de ati radeonx1650 pro ik heb er nou een ati 9250 inzitten. Ik wil de nieuw kaart erzelf inbouwen,op men oude kaart zit geen stekker aangesloten hij zit alleen in de agp poort, maar de nieuwe kaart heeft actiefe koeling dus ik denk dat hij meer aansluitingen nodig heeft. Heb er een rood zwart en gele stekker bij gekregen maar die zelfde stekker heb ik al aan de voeding zitten aan de videokaart zit alleen een kleine 4 punts aansluiting en die 3 punt stekker wat aan men voeding zit heeft zon kleine 4 punt stekker. met rood zwart geel stekker eraan dus kan ik mijn nieuwe kaart in de slot steken en de 4 punt stekkertje wat aan men voeding zit eraan doen btw die kleine stekker zit vast aan 2 grote 4pin stekkers alvast bedankt!!
Link naar reactie
Ik heb een geelroodzwart kabel groen blauw rood en zwart kabel erbij gekregen. \r\nMaar de stekker wat uit men voeding komt die hoeft toch alleen op de videokaart die 4 punt stekkertje zit vast aan 2 grotere 4 pins stekkers. Maar ik hoop of iemand weet of ik die kleine stekker wat uit men nieuwe voeding komt aan de videokaart kan doen..Btw hetzelfde kabelte aan hdd what u mean m8??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...