Ga naar inhoud

USB-stick Apacer HT203

Aanbevolen berichten

Ik ben in bezit van een Usb-stick Apacer HT203 512mb.\r\nNadat mijn besturingssysteem (XP-Home edition incl. servicepack2) was gecrasht heb ik dit weer opnieuw geinstalleerd. Na de installatie zag mijn computer mijn usb-stick niet meer. Ik heb de stick in mijn laptop gestoken en hier was deze wel te lezen.\r\nIk heb vervolgens de driverletters herbenoemd. Volgens een kennis kon het wel eens zijn dat de driveletter niet overeen komt met die van mijn stick.\r\nIk heb al van alles geprobeerd, maar kan nog steeds mijn stick niet lezen op mijn desktop.\r\nWie kan mij helpen.
Link naar reactie
Veel computers kunnen er, tegen afspraken in, niet tegen als je USB-apparaten op onderlinge aansluitingen verwisselt; zoiets zou aan de hand kunnen zijn.\r\n\r\nTamelijk vaak (helaas niet altijd) ontstaat er dan een soort van \"bewijs\" in je apparatenlijst, doordat sommige apparaten meer dan 1x staan opgevoerd. Maar het kan ook gebeuren zonder zulke verschijnselen.
Link naar reactie
@Willem:\r\nDit zal niet het geval zijn bij een verse installatie van Windows. Apparaatlijst is immers gewist. Uiteraard wel iets om in het achterhoofd te houden voor de toekomst.\r\n\r\n\r\n\r\nSluit de usb stick eens aan, en zie of hij wordt herkend door schijfbeheer:\r\nConfiguratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfbeheer
Link naar reactie
[QUOTE=bluefox;293092]Wordt hij wel aangegeven in deze computer?\r\nwerkt andere USB apperaten wel?\r\nheb je er toevallig geen drivers bij?[/QUOTE]\r\n\r\nIn mijn laptop wordt hij wel aangegeven.\r\nAls ik op mijn desktop een exteren harddisk aansluit wordt deze meteen herkend.\r\nIk heb er geen drivers bij. Volgens de leverancier zou XP deze zelf moeten installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;292164]@Willem:\r\nDit zal niet het geval zijn bij een verse installatie van Windows. Apparaatlijst is immers gewist. Uiteraard wel iets om in het achterhoofd te houden voor de toekomst.\r\n\r\n\r\n\r\nSluit de usb stick eens aan, en zie of hij wordt herkend door schijfbeheer:\r\nConfiguratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfbeheer[/QUOTE]\r\n\r\nIk ga een verse installatie verzorgen wellicht dat de usb-stick wel wordt herkend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...