Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Na het installeren van IE7 werkt het scannerprogramma van mijn psc2171 niet meer.\r\nik werk met windows xp en met pentium D\r\nmijn zoon werkt ook met zijn laptopt en ook met de zelfde HP psc en heeft het zelde probleem wie weet hier wat op.\r\n:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Hallo,\n\ndit schijnt een heel groot probleem te zijn.\nVeel HP gebruikers klagen op diverse forums.\n\nJe grootste kans heb je waarschijnlijk door je drivers te updaten via de site van HP \n[url]http://welcome.hp.com/country/nl/nl/support.html[/url]\nZe schijnen wel heel behulpzaam te zijn (wel logisch eigenlijk), je kan eventueel via e-mail corresponderen, heb je in ieder geval geen telefoonkosten.\n\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Even updates binnenhalen via de HP Software Update, te vinden onder Start > Programma\'s > HP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Had al de laatste updates van de site gehaald maar zonder resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Mijn scanner werkt nog wel wanneer ik deze handmatig indruk (op de scanner)... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Na tweede bezoek aan HP de volgende goedwerkende patch opgehaald. CIT207355-HPCOM-patch-v8.exe en geen problemen meer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen