Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nWeet ook iemand hoe je een klikbare button als handtekening in outlook express 6 kan maken?\r\n\r\nBij voorbaade dank,\r\n\r\nRoelB Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Bedoel je dit?\r\n\r\nIk hoop dat ik het goed heb, want ik gebruik het zelf niet.\r\n\r\nDe instellingen voor een handtekening vind je bij \'Opties\' (Ctrl-Shift-O) onder het tabblad \'Handtekeningen\'. Druk je op \'Nieuw\' dan kun je ervoor kiezen meteen een korte tekst te typen bij \'Tekst\' of een bestaand tekst- of HTML-bestand te gebruiken via \'Bestand\', \'Bladeren\'.\r\nZet je een vinkje bij \'Handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen\' dan verschijnt je gekozen tekst standaard bij elk nieuw bericht dat je opstelt. Doe je dit niet dan kun je per bericht een handtekening gebruiken door in een berichtvenster via \'Invoegen\' naar \'Handtekening\' te gaan of, sneller, toetscombinatie Ctrl-Shift-S te gebruiken.\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2007 Je kan ook een html document maken daar een klikbare button in maken \nen dan hoop ik dat hij het ook in oe doet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [QUOTE=rajo;292193]Je kan ook een html document maken daar een klikbare button in maken \r\nen dan hoop ik dat hij het ook in oe doet.[/QUOTE]\r\n\r\nonderstaand html document heb ik gemaakt, de betreffende sites heb ik veranderd in \"voolbeeld\" \r\n\r\n\r\n \r\n voorbeeld.nl\r\n \r\n \r\n\r\n\r\n \r\n Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Ja en dan gebruiken zoals tonchance schreef Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 Hou er wel rekening mee dat een afbeelding vanaf een externe server door de meeste emailprogramma\'s wordt geblokkeerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2007 [QUOTE=rajo;292495]Ja en dan gebruiken zoals tonchance schreef[/QUOTE]\r\n\r\nHebt ik gedaan, gemaakt in kladblok, opgeslagen als html (document) maar dan geeft ie het alleen als plaatje door en niet als een klikbare button. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Ja daar was ik al bang voor oe laat meestal geen links door die worden standaard geblokt om virussen te voorkomen.\nDit houd in dat als je je handtekening wegstuurt naar andere de button ook niet werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen