Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Op mijn Laptop, met office 2000 geinstalleerd wil ik de nieuwe office 2007 installeren. Vooral Outlook gebruik ik veel. Nu is mijn vraag, Kan ik office 2007 er gewoon \' overheen\' installeren en worden dan al mijn instellingen gewoon overgenomen of moet ik lastige back-ups maken? Met back-ups maken van Outlook heb ik niet zulke goede ervaringen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Het is ALTIJD aan te bevelen een backup te maken als je iets gaat wijzigen aan je pc, op software en op hardware niveau. Voor Outlook is dat heel makkelijk. Een kopie van je Outlook.pst bestand is voldoende om later terug te kunnen zetten. In Opties > Archiefmappen van Outlook kun je vinden waar dat is opgeslagen.\r\n\r\nEr overheen installeren van de nieuwe Office zal waarschijnlijk geen problemen opleveren. De nieuwe Outlook is trouwens weinig gewijzigd ten op zichte van versie 2003, welke weer weinig gewijzigd is ten opzichte van versie 2000. Je hebt die backup dus waarschijnlijk niet nodig, maar het is toch slim om \'m te maken! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen