Ga naar inhoud

Office 2000 en 2007

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn Laptop, met office 2000 geinstalleerd wil ik de nieuwe office 2007 installeren. Vooral Outlook gebruik ik veel. Nu is mijn vraag, Kan ik office 2007 er gewoon \' overheen\' installeren en worden dan al mijn instellingen gewoon overgenomen of moet ik lastige back-ups maken? Met back-ups maken van Outlook heb ik niet zulke goede ervaringen...
Link naar reactie
Het is ALTIJD aan te bevelen een backup te maken als je iets gaat wijzigen aan je pc, op software en op hardware niveau. Voor Outlook is dat heel makkelijk. Een kopie van je Outlook.pst bestand is voldoende om later terug te kunnen zetten. In Opties > Archiefmappen van Outlook kun je vinden waar dat is opgeslagen.\r\n\r\nEr overheen installeren van de nieuwe Office zal waarschijnlijk geen problemen opleveren. De nieuwe Outlook is trouwens weinig gewijzigd ten op zichte van versie 2003, welke weer weinig gewijzigd is ten opzichte van versie 2000. Je hebt die backup dus waarschijnlijk niet nodig, maar het is toch slim om \'m te maken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...