Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Delen Geplaatst: 1 februari 2007 ik wil XP repareren.\r\nals ik op F2 druk tijdens het opstarten van de XP cd vraagt hij om de hersteldiskette.\r\nwaar vindt ik deze\r\n\r\nHenknordy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 Helaas die vindt je nergens.\r\nMet Windows XP wordt ook NT-Backup meegeleverd waarmee je een complete systeembackup met bijbehorende hersteldiskette kunt maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 [COLOR=black][FONT=Arial]Wat je eens kunt doen is booten met de originele XP cd, dan als je kunt kiezen voor installeren of reparatie, op de R voor reparatie klikken, niet op F2 druken.[/FONT][/COLOR]\n[FONT=Arial][COLOR=black]Je krijgt uiteindelijk dan zo\'n zwart scherm met een c:\\> erin.[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]Dan geef je het commando:[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]chkdsk [/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]En laat die maar eens lopen, kijken met welke fouten die komt.[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]Als die de zaak kan repareren, geef daarna dan het commando:[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]fixboot[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]en druk weer op enter.[/COLOR][/FONT]\n[FONT=Arial][COLOR=black]Daarna exit typen en de pc gaat opnieuw starten.[/COLOR][/FONT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2008 Okay, bedankt het systeem werkt weer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen