Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Delen Geplaatst: 1 februari 2007 Hoe kan ik via mijn pc een andere pc overnemen.heb het ip adres het wachtwoord en de gebruikers account.\r\nof moet er bij de andere pc iets veranderd worden in de router of iets anders worden geinstalleerd?\r\nken niets van ftp?:( \r\nDe bedoeling is dat ik het volledige scherm(pc) van hier uit overneem.\r\nIn mijn eigen netwerk gaat dat gewoon met extern bureaublad.\r\nOf waar kan ik de gegevens hierover vinden.\r\nAlle antwoorden zijn welkom.\r\n\r\nmvg vdleeke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 als je xp pro hebt kan je dat doen met behulp van remote desktop\r\nen die andere ook\r\n\r\nalleen moet het aan staan\r\n\r\n*rechtermuis knop eigenschappen op My Computer en dan Remote* voor engels Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 remote control =is dat het zelfde als verbindingen buitenaf.\r\nextern bureaublad staat aan gevinkt.bij allebei.\r\nmaar ik geraak er niet door.moet ik daar externe gebruikers gaan toevoegen?\r\nzo ja op welke wijze moeten die daar komen op?\r\nmet remote desktop kom ik er niet binnen.\r\nalleen in mijn eigen netwerk wel.maar de bedoeling is op een andere pc die niet in het netwerk hangt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 bij beide windows firewall uitzetten en dan extern bureau blad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 En je moet de poort forwarden die het programma gebruikt (uit mijn hoofd: 3389). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen