Ga naar inhoud

Bestanden uploaden (FTP) van andere PC

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een bestand op uw site te zetten\r\nzonder een extern FTP programma te moeten installeren. \r\n\r\nNormaal werk ik met dreamweaver en load alles op vanuit dit programma. Maar het \"zou\" moeten mogelijk zijn om vanop een andere PC ook bestanden te up(down)loaden. Als ik bij vrieden ben of buitenshuis. Ter informatie mijn provider is Skynet.\r\n\r\nOf moet je een extern programma op de USB-stick zetten en vanuit de USB stick werken
Link naar reactie
FTP\'en kan ook met behulp van Internet Explorer, maar werkt niet echt optimaal. Gebruik van een los ftp-programma is toch makkelijker.\r\n\r\nEr zijn ftp-programma\'s die je naar usb-stick kunt kopieren die vervolgens vanaf die stick op een andere computer kunnen werken. Te noemen is WS_FTP LE.\r\n\r\nOf dat ook op gaat voor je huidige ftp-programma kun je eenvoudig testen. Ga in C:\\Program Files op zoek naar de installatiemap van je programma en kopieer de hele map met inhoud naar usb-stick.\r\n\r\nVervolgens even testen: Ga op zoek naar het uitvoerbaar bestand dat het ftp-programma zal starten. Zoek uiteraard in de map op usb-stick. Werkt \'t? Mooi, dan is de kans aanwezig dat het ook op een andere pc werkt. Dus ook daar even testen.\r\n\r\nAls je een portable versie van WS_FTP wilt hebben, dan kan ik er wel eentje voor je samenstellen. Laat maar even weten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
De niet-portable versie kun je op verschillende websites downloaden. (waaronder mijn [url=http://download.jaspervries.nl/download.php?id=8]site[/url]). \r\n\r\nNa installatie is deze versie echter ook makkelijk zelf portable te maken, door simpelweg de map C:\\Program Files\\WS_FTP naar USB-stick te kopieren.\r\n\r\nIk had echter ook eens een versie die je alleen maar naar usb-stick hoefde uit te pakken zonder het eerst op een pc te hoeven installeren. Die kan ik op dit moment echter even niet vinden. Ik zal ook echter die versie zo snel mogelijk als download beschikbaar stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...