Ga naar inhoud

Overtollige bestanden verwijderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn laptop met een harde schijf van 4 GB, nog zo\'n 820 MB vrije ruimte.\r\nTijdens virusscans kom ik wel eens bestanden tegen van programma\'s die ik al geruime tijd geleden verwijderd heb, zoals Nokia PC suite.\r\nHeb de schijfopruiming gebruikt, maar dat leverde maar 816 KB op.\r\nHoe kan ik alle onnodige/overbodige bestanden het beste verwijderen, en hoe herken ik ze ?\r\nEn tevens de tweede vraag: is het voor iemand met een beperkte kennis wel verstandig om aan dit soort klussen te beginnen ?\r\nVoor de volledigheid: ik gebruik Windows 2000 Prof.
Link naar reactie
Heb toch gisterenavond CCleaner maar even geinstalleerd.\r\nNa een avondje surfen op het net ruimt deze een kleine 40 MB op, incl. cookies.\r\nUiteraard is dat een afhankelijk van het aantal aan- en afgevinkte opties.\r\nHad nl. begrepen dat de CCleaner er voor bedoelt was, als je geen sporen van je surfgedrag na wilde laten.\r\nMaar je hebt gelijk Foo Fighter, een aantal bestanden (of -namen) blijven toch gewoon terug komen, ondanks gebruik van het geinstalleerde programmaatje....\r\nEn ik heb er toch echt te weinig verstand van om daar aan te gaan sleutelen, dus blijf ik er maar heel wijselijk vanaf !!
Link naar reactie
Als je een prg hebt ge deinstalleerd ,en er blijven nog mappen achter met de naam van het prg ,dan kun je die gewoon handmatig verwijderen.\nAls je het niet helemaal vertrouwt of het weg mocht ,de prullebak niet legen ,en eerst de pc een keer opnieuw laten starten .Werkt alles daarna nog ,dan pas de prullebak legen .\nDan is er ook pas meer ruimte vrij gekomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...