Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Delen Geplaatst: 31 januari 2007 MOET je echt een direct x 9 Videokaart hebben voor de Basic versie van Vista? Of word dit alleen aangeraden?\r\nIk heb net nieuwe videokaart gekocht, voor Vista, maar ik ben er net achter dat het DirectX 8 is. Dus, zou mijn videokaart ook kunnen draaien op de basic versie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 je mag geen smiley hebben in je titel lees de huisregels maar\r\n\r\n*druk op pas aan en dan kan je t weghalen*\r\n\r\nen dat zou ik niet weten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Het antwoord is nee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 [QUOTE=RazorBlade;291646]Het antwoord is nee.[/QUOTE]\r\n\r\nBen ik ook weer heel blij mee :( \r\nHeb gelukkig bonnetje nog :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 wat voor een kaart had je dan is wel handig voor de andere gebruikers Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Okay, Ik zie dat dit erg verwarrend wordt. Er worden twee tegenstrijdige vragen gesteld. Ik gaf antwoord op de eerste vraag. Nee, DX9 videokaart is niet perse noodzakelijk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen