Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Delen Geplaatst: 31 januari 2007 heey \r\nik heb eigenlijk een probleem \r\nals ik me bij een andere forum site inlog\r\nen dan op een butten klik bijv. zoeken, profiel of het forum zelf\r\nword ik er meteen weer uitgelogd.\r\nweet iemand meschien hoe het kan \r\nen hoe je het kan oplossen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Cookies en tijdelijke internetbestanden weggooien kan helpen.\r\n\r\nProbleem kan ook optreden als je meerdere forums bezoekt die van dezelfde software gebruikmaken met evenzo dezelfde standaardinstellingen. Dit kunnen echter alleen betreffende siteeigenaren oplossen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 maar ik heb der eigenlijk daarvoor nooit last van gehad, opeens werd ik steeds uitgelogd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Van het forum af gaan, en cookie van dat forum verwijderen.\nDan weer opnieuw inloggen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen