Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Delen Geplaatst: 31 januari 2007 ik heb met m\'n computer vandaag ineens een vaag probleem. Hoewel hij gister nog normaal fungeerd kan die vandaag ineens niet meer normaal booten. Eerst loopt ie vast bij \'t windows logo, dan reset ik en geeft ie een boot failure, vervolgens ben ik gedwongen de stekker er uit te halen en start de computer gewoon op... Kan iemand helpen?? Oja, het gebeurt niet bij elke opstart beurt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 miss een virus?\r\n\r\nwat is de preciese error? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Geen foutmelding..... Hij loopt vast bij het windows logo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 het kan een probleem zijn met de voeding. probeer eens een andere voeding aan te sluiten. het kan ook zijn dat een kabel van je harde schijf er niet goed inzit, maar dit is erg onwaarschijnlijk. als je er een andere voeding op aansluit kun je beter eerst een testvoeding of een voeding lenen. anders heb je als dit niet het probleem is voor niets een voeding gekocht. \r\ngreetzz jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen