Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb Bearshare op mijn computer staan , maar ik wil er vanaf!\r\nMaar nergens kan ik de uninstall vinden , en bij configuratiescherm - software staat het ook niet.\r\nWeet ieman hoe ik er vanaf kom? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Ga naar Google en tik eens \"Bearshare\"\"removal\". Daar vind je oplossingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 wat ik altijd doe: start - zoeken - de naam intoetsen, en alles wat er dan tevoorschijn komt delete ik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 [quote=kikka1;294942]wat ik altijd doe: start - zoeken - de naam intoetsen, en alles wat er dan tevoorschijn komt delete ik[/quote]\nHoi Kikka,\nhet probleem is als je het op die manier doet dat er nog steeds register vermeldingen\nblijven staan in je register. Het beste is om het via een uninstall te doen of via software verwijderen.\nsommige programma laten zich nu eenmaal niet makkelijk verwijderen en een daarvan is bearshare. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen