Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb al enige maanden een probleem met mijn draadloze linksys internetverbinding. Mijn computer zoekt elke 5 minuten opnieuw naar beschikbare netwerken en geeft dan aan dat er meerdere netwerken beschikbaar zijn. Er zijn slecht twee draadloze verbindingen beschikbaar en beide zijn beveiligd.\r\nHeeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb dit fenomeen ook gehad (met linksys)en toen alles weer opnieuw ingesteld ,bepaalde instellingen worden kennelijk ook op je computer opgeslagen.Als je dus eenkeer iets hebt aangepast blijft dit als \"fout \" in je Pc staan. Waardoor deze steeds weer verbinding zoekt terwijl jij denkt alles werkt toch en ik zie toch dat er een verbinding is.\r\nAls het fenomeen het zelfde is als bij mij toen blijkt als je de router oproept, je nog oude gegevens te zien krijgt van je router instellingen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen