Ga naar inhoud

brander werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\r\nik heb het volgende probleem, sinds ik een 2e harde schijf bij heb geplaatst van 250 GB,\r\nzijn alle kabels los geweest, en doet nu mijn brander het niet meer.\r\nBij opstarten ziet hij de brander wel, in windows ook, en laatje kan ook gewoon open vanuit de pc gestuurd, maar leest nx.\r\nPrimair IDE master: HD met windows\r\nPrimair IDE slave: 2e HD\r\nsecundair IDE master: dvd-brander\r\nsecundair IDE slave: dvd-rom\r\nvoorheen was het:\r\nPrimair IDE master: HD met windows\r\nPrimair IDE slave: cd-rom\r\nsecundair IDE master: dvd-brander\r\nsecundair IDE slave: dvd-rom\r\nMijn computer draait op windows xp en er zit een asus p4s800 moederbord in.\r\nIk heb al vanalles geprobeerd:\r\n-alleen de dvdbrander op de secundair --> werkt niet\r\n-Primair IDE master: HD met windows, Primair IDE slave: dvd-brander --> werkt niet\r\n-bios update --> werkt niet\r\n-master en slave omgewisseld, maar nogsteeds werkt het niet\r\n-andere brander --> werkt niet , andere cd-rom met zelfde instelling --> werkt wel.\r\n\r\nweet iemand raad? ik snap er nx meer van.\r\n\r\ngr Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...