Ga naar inhoud

cinemst2.sys

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vreemd probleem bij het installeren van XP op een pc.\n \nOm één of andere reden kan de setup van Windows XP SP2 (originele cd) het bestand cinemst2.sys niet kopiëren.\n \nOch, dat kan gebeuren, dus heb ik een andere cd gepakt (ook een originele) en een nieuwe poging gedaan.\nWeer dezelfde foutmelding...:confused: \n \nNog een andere cd gepakt, nu een originele met SP1 erop, heb zelf wel cd\'s liggen met SP2, dus dan maar iets meer werk.\n \nEn ja hoor.... weer hetzelfde bestand dat geen zin heeft. :evil: \n \nTussendoor ook de schijf geformatteerd, partitie eraf gefli%$# , koffie gedronken, en weer een nieuwe partitie gemaakt. (staat ook maar 1 partitie van 80 Giegelbyte op)\n \nPartitie ook een iets andere grootte gegeven elke keer, en een andere, nieuwe DVD speler gebruikt. Schijf getest met Maxtor tool, kabels vervangen, andere S-ATA aansluiting genomen enz...\n \nNu wil ik best wel geloven dat er iets stuk is....., maar waarom komt dat \"stuk zijn\" dan precies bij het kopiëren van bestand cinemst2.sys tevoorschijn?\nHet bestand wordt alleen maar gekopieerd op dat moment.\n \nHeb ook even met grote vriend Google gezocht en kwam een buurman tegen met hetzelfde probleem; [URL]http://ww3.cad.de/foren/ubb/Forum158/HTML/000656.shtml[/URL]\n \nIk doe nog een poging en dan maar een andere harde schijf proberen, alhoewel deze schijf volgens het Maxtor programma en Windows schijfcontrole helemaal niets mankeert. :neutral:
Link naar reactie
Denk dat het opgelost is.\n \nHad met een hele grote omweg toch XP geïnstalleerd en toen kreeg ik na het herstarten al eens een wazige \"register is hersteld bla bla bla\" foutmelding, en nadat ik de virusscanner had geïnstalleerd wilde een gedeelte van de virusscanner opeens niet meer starten.\nOok na vele malen opnieuw opstarten weigerde het actieve deel van de virusscanner te starten, en handmatig starten ging ook al niet.\nAan de virusscanner kon het echt niet liggen.....:cool: \n \nPC uitgezet, geheugen eruit, nieuw geheugen erin, opstarten... en de virusscanner werkt weer perfect. :mrgreen: \n \n \n \n \nHele PC is zelfs iets sneller terwijl ik er langzamer geheugen in heb gezet.:neutral: \n \n \n \nDenk dat het bestand cinemst2.sys heel toevallig een bepaalde grootte heeft waar het geheugen, dat dus toch niet goed funcioneerde op het bord, een probleem mee had.:confused: \n \nNieuwe geheugen; Kingston 512 MB DDR 266MHz PC2100 CL2\nOude geheugen; Kingston 512 MB DDR 333MHz PC2700 CL ???\n \nBord; ASUS P5VDC-MX rev 2.00G\nDaar kan zowel DDR als DDR2 geheugen in.\n(max. 2GB DDR 400/333/266 non-ECC, unbuffered)\n(max. 2GB DDR2 533/400 non-ECC, unbuffered)
Link naar reactie
Ik heb XP al 6 keer geïnstalleerd vannacht, of in ieder geval pogingen gedaan om te installeren. Heb \'t bestand cinemst2.sys ook wel eens overgeslagen tijdens het installeren, dacht dat ik \'t eigenlijk toch niet direct nodig had en dan later wel kon importeren.\n \nMaar dan kwam er opeens een blauw scherm met een boel bla bla en geheugenlocaties, of alles leek goed te gaan en na alle updates liep de boel alsnog vast...:mad: \n \n \nIk geloof nu wel dat het blijft werken.\n \n \n \nWerd gewoon op het verkeerde been gezet doordat het steeds hetzelfde bestand was dat bij de setup een probleem gaf, anders had ik al veel eerder het geheugen vervangen.\n \nBij willekeurige foutmeldingen tijdens de setup is dat het eerste wat ik vervang.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...