Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Momenteel heb ik een abo bij Fiberworld via BBned voor internet + bellen. Omdat ik regelmatig mijn modem moet resetten omdat ik anders niet kan internetten of bellen wil ik dit abo opzeggen. Wie kan mij zeggen, of waar zijn cijfers te vinden welke provider (BBned of KPN) beter is. Ik zou bijv. voor Speedlinq kunnen kiezen via BBned of via KPN en zo zijn er meer aanbieders. Mijn vermoeden is dat KPN stabieler is of heeft dat helemaal niets met mijn probleem te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Waarschijnlijk niet, misschien is je modem wel gaar. BBNed is gewoon goed, net als KPN.\r\n\r\nHou er rekening mee dat Speedlinq goedkoop lijkt, maar dat niet is als je de Helpdesk moet bellen. Kosten: 70 eurocent per minuut! Stelletje afzetters. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 [QUOTE=avv;291442]Hou er rekening mee dat Speedlinq goedkoop lijkt, maar dat niet is als je de Helpdesk moet bellen. Kosten: 70 eurocent per minuut! Stelletje afzetters.[/QUOTE]\r\n\r\nZe moeten ergens aan verdienen he:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 bij kpn werkt het niet. wij hebben internet + bellen waarvan ze beter bellen kunnen doorstrepen. internetten gaat goed. zelf kunnen we niet bellen want dan hoor je geen zak en als je gebeld wordt gaat de telefoon niet over. bel je de helpdesk om 2 uur \'snachts zeggen ze dat er te veel mensen bellen en kom je 1 uur in de wacht wat ik dus ook niet snap. maar ja misschien hebben andere mensen er een andere ervaring mee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 hou wel 2 dingen uit elkaar : je hebt een netwerk aanbieder en een internet provider.\r\nde eerste zorgt dat jou signaaltje van en naar je internet provider gaat,\r\nen de tweede zet dat signaal daadwerkelijk op het internet.\r\n(misschien is dat een wat te simpele omschrijving, maar hopelijk wel duidelijk)\r\n\r\nde problemen waar computerproblemen het over heeft , liggen waarschijnlijk allemaal aan de internet provider (de tweede dus).\r\nen de ts vraagt naar een netwerk aanbieder ( de eerste dus)\r\nals de ts dat dus echt bedoeld?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2007 ik heb ook internet + bellen en werkt echt prima hoor. ook vol downloaden met nieuwsgroepen (dus full-speed) en dan gewoon telefoneren gaat prima. ben blij dat ik bij Wanadoo (Orange) ben weg gegaan. met KPN nog geen enkel probleem gehad:)\r\ndit is mijn ervaring met KPN.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nStefan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen