Ga naar inhoud

BBned of KPN?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Momenteel heb ik een abo bij Fiberworld via BBned voor internet + bellen. Omdat ik regelmatig mijn modem moet resetten omdat ik anders niet kan internetten of bellen wil ik dit abo opzeggen. Wie kan mij zeggen, of waar zijn cijfers te vinden welke provider (BBned of KPN) beter is. Ik zou bijv. voor Speedlinq kunnen kiezen via BBned of via KPN en zo zijn er meer aanbieders. Mijn vermoeden is dat KPN stabieler is of heeft dat helemaal niets met mijn probleem te maken?
Link naar reactie
bij kpn werkt het niet. wij hebben internet + bellen waarvan ze beter bellen kunnen doorstrepen. internetten gaat goed. zelf kunnen we niet bellen want dan hoor je geen zak en als je gebeld wordt gaat de telefoon niet over. bel je de helpdesk om 2 uur \'snachts zeggen ze dat er te veel mensen bellen en kom je 1 uur in de wacht wat ik dus ook niet snap. maar ja misschien hebben andere mensen er een andere ervaring mee
Link naar reactie
  • 1 maand later...
hou wel 2 dingen uit elkaar : je hebt een netwerk aanbieder en een internet provider.\r\nde eerste zorgt dat jou signaaltje van en naar je internet provider gaat,\r\nen de tweede zet dat signaal daadwerkelijk op het internet.\r\n(misschien is dat een wat te simpele omschrijving, maar hopelijk wel duidelijk)\r\n\r\nde problemen waar computerproblemen het over heeft , liggen waarschijnlijk allemaal aan de internet provider (de tweede dus).\r\nen de ts vraagt naar een netwerk aanbieder ( de eerste dus)\r\nals de ts dat dus echt bedoeld??
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...