Ga naar inhoud

welke anitvirussoftware?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan mij een goede raad geven?\r\nIk bezit een laptop en een normale computer waarop ik op elk een (legale!) versie van Norton Antivirus 2006 heb staan. Op de desktop aangevuld met een Norton Firewall op de laptop de firewall van XP zelf.\r\nOp zich heb ik geen klagen over de produkten van Symantec ,behalve de grote aanspraak op de systeembronnen - vooral bij de laptop, en de niet malse prijs.\r\nHeeft iemand ervaring met Live! OneCare van Microsoft? En is dit een optie om te overwegen in plaats van NAV. Of iemand een ander goed idee? \r\nPS: AVG heb ik ook ooit geprobeerd ,maar was niet erg enthousiast.\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Kies een goede lichte virusscanner die gewoon doet wat \'ie moet doen; virussen en andere malware detecteren, stoppen en verwijderen.\n \nGeen verdere onzin erbij, al die andere \"handige\" functies in die Antivirus software pakketten zijn meestal niet zo goed. Er zijn altijd beter alternatieven voor te vinden, in de meeste gevallen nog gratis ook.\n \nEn installeer een firewall als ZoneAlarm Free.
Link naar reactie
Dan moet je gewoon blijven studeren.....:cool: \n \nAnder truukje is af te raden, je krijgt dan ook geen belangrijke updates voor de software, alleen virusdefinities.\n \nEn zonder de juiste software componenten, kunnen de virusdefinities niet ten volle benut worden.\n \nDat geldt trouwens voor alle anti-virus programma\'s!\nBijvoorbeeld een Norton uit 2005 kan met een gedeelte van de huidige virusdefinities uit 2007 gewoon niets beginnen.\n \nHet programma krijgt wel uitleg (virusdefinities) over nieuwe malware, maar mist het gereedschap (software componenten) om er ook daadwerkelijk iets mee te doen.
Link naar reactie
ik heb inmiddels goede ervaring metActiveVirusShield van AOL. Dit is gratis en ook beschikbaar voor niet-abonnees van AOl\r\nZie voor enig verder commentaar mijn inbreng onder de rubriek \"Virussen\"\r\nLijkt mij een echte aanrader; bovendien gering gebruik bvan systeembronnen en prima interfase link [url]www.activevirusshield.com[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...