Ga naar inhoud

Windows vista (wat anders)

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Net zoals iedereen zit ik te popelen vista op mijn pctje te zetten. wie niet?\r\nEr staat een grote sticker op mijn pc met Designed for windows xp windows vista capable. \r\n\r\nMaar cabable zegt volgens mij niks want dat betekent volgens mij alleen dat ie het kan runnen maar of ie het goed zal doen is een andere vraag. Ik denk als ik vista aanschaf dat ik ook xp op mijn pc laat staan zodat ik 2 besturingssystemen heb 1 xp for spellen zodat die dan sneller draaien en vista voor andere bezigheden die minder van je pc vraagt.\r\n\r\nDus als ik vista op mijn pctje zet draait het dan een beetje. Ik ben egt de meester als het aankomt op tweaken van een pc. Dus dat voordeel heb ik ook nog. Ook al ben ik bang dat mijn tweaks op vista niet zullen lukken maar ik denk toch dat ik er het een en ander meer uit kan halen dan de meeste mensen.\r\n\r\nDit is me pc 3.06ghz p4 celeron. Als aangeraden is dan ga ik hem overclocken\r\n\r\n1gb ddr2 ram\r\n\r\nsata 3.0 harddisk\r\n\r\nen videokaart geforce 7600gs.\r\n\r\nIk ben benieuwd.\r\n\r\nOok zou ik graag willen weten welke versie van vista
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...