Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Net zoals iedereen zit ik te popelen vista op mijn pctje te zetten. wie niet?\r\nEr staat een grote sticker op mijn pc met Designed for windows xp windows vista capable. \r\n\r\nMaar cabable zegt volgens mij niks want dat betekent volgens mij alleen dat ie het kan runnen maar of ie het goed zal doen is een andere vraag. Ik denk als ik vista aanschaf dat ik ook xp op mijn pc laat staan zodat ik 2 besturingssystemen heb 1 xp for spellen zodat die dan sneller draaien en vista voor andere bezigheden die minder van je pc vraagt.\r\n\r\nDus als ik vista op mijn pctje zet draait het dan een beetje. Ik ben egt de meester als het aankomt op tweaken van een pc. Dus dat voordeel heb ik ook nog. Ook al ben ik bang dat mijn tweaks op vista niet zullen lukken maar ik denk toch dat ik er het een en ander meer uit kan halen dan de meeste mensen.\r\n\r\nDit is me pc 3.06ghz p4 celeron. Als aangeraden is dan ga ik hem overclocken\r\n\r\n1gb ddr2 ram\r\n\r\nsata 3.0 harddisk\r\n\r\nen videokaart geforce 7600gs.\r\n\r\nIk ben benieuwd.\r\n\r\nOok zou ik graag willen weten welke versie van vista Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Draai het progje windows vista upgrade advisor eens dan weet je gelijk een beetje welke software en/of hardware problemen zal gaan geven. \r\nEn geeft ook aan welke vista geschikt is voor je pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Haal die smiley uit je titel.\nLees nogmaals de huisregels door, daar staat alles duidelijk in vermeld.\n \nOm aan te passen klik je in je eerste post op het schaartje en dan op \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 [QUOTE=Marcello;291425]Draai het progje windows vista upgrade advisor eens dan weet je gelijk een beetje welke software en/of hardware problemen zal gaan geven. \r\nEn geeft ook aan welke vista geschikt is voor je pc.[/QUOTE]\r\n\r\nEn waar download ik dat.\r\n\r\n(smiley is er uit gehaald) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 [URL]http://www.vistainfo.nl/test_uw_hardware_met_de_upgrade_advisor/[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 [quote=lol876;291482]\n(smiley is er uit gehaald)[/quote]\n \nDank je (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen