Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Als ik bijv Outlook open heb staan en ik zit een bericht te typen, schakelt Windows ineens over naar een ander venster, dus het Outlookvenster zelf. Dit gebeurt ook bij andere programma\'s en het geburt zelfs als er maar één venster geopend is. Dit is dan ineens niet meer actief en ik moet dasn bijv. even met de muis in dat vester klikken om het weer actief te krijgen. \r\nIs er iemand die al eens eerder met dit eigen initiatief te maken heeft gehad of iemand die er een oplossing voor heeft?\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nWibro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 der is al zon soort discussie\r\n\r\ndaar staat in dat we daar geen oplossing voor hebben en dat we dat heel vreemd vinden :P\r\n\r\nals ik het me goed herinner\r\n\r\nprobeer de zoek knop eens ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Had al gezocht, maar niets gevonden......:-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Intussen dus wel wat gevonden. Kennelijk niet goed opgelet.....sorry. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 aah geef niet :P\r\n\r\nkan gebeuren ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen