Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Hallo ik heb een vraagje ik heb hier een paar pc\'s waar ik voor moet weten of ik er vista zou opzetten en zoja welke versie dit zijn de pc :\r\n\r\n1 : athlon xp 2200+ met 2gb ram 240gb hd en 512mb video nvidia 7600gs.\r\n2 : cerelon 2ghz met 1gb ram 80gb hd en 256 mb video nvidia 6200.\r\n3 : sempron 2300+ met 1gb ram 80gb hd en 128mb video nvidia 5200.\r\n4 : cerelon 2ghz met 512mb ram 40gb hd en 32mb video nvidia tnt2 m64.\r\n5 : cerelon 800mhz met 512mb ram en 30gb hd en 32 mb video nvidia tnt2 m64.\r\n\r\nZe slagen allemaal voor de readniss test alleen weet ik niet of ze allemaal echt deftig vista aan kunnen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Als je gewoon naar de specs kijkt, dan zou ik nummers 4 en 5 schrappen. Niet genoeg geheugen en geen DX9 videokaart. Die andere twee moeten wel kunnen.\n\nDe vraag is alleen, waarom zou je er zo nodig Vista op gaan zetten? Alleen omdat het nu het nieuwste beschikbare OS is? Biedt Vista mogelijkheden die je niet hebt in XP, en die je absoluut nodig hebt?\n\nAls je een goede reden hebt om Vista te gaan gebruiken, by all means, maar ik vind \'t een enorme sloot geld voor een besturingssysteem dat ik niet nodig heb. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Vista, net uit de doos en de updates vliegen je al om de oren....\n \n[URL]http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?DisplayLang=en&nr=20&productId=8D7DD8D7-1CA6-4632-BAEF-E7C0750ED02E&sortCriteria=date[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 [QUOTE=JohnL;291295] Biedt Vista mogelijkheden die je niet hebt in XP, en die je absoluut nodig hebt?[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou daar van maken: Heeft Vista mogelijkheden die je graag zou willen gebruiken, en heb je daar het geld ook voor over? In princiepe heb je een computer niet echt nodig om te overleven maar het is vaak wel erg handig en leuk om het te gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Maar zou ik de eerste dan wel doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Die eerste draait waarschijnlijk als een tierelier onder XP. Is een redelijk high-end systeem zo onder XP.\r\nZou je daar Vista op gaan zetten, dan \'downgrade\' je je pc eigenlijk tot hogere middenklasse.\r\n\r\nZitten er volgens jou in Windows Vista functies die je graag wilt gebruiken, die onder XP onmogelijk zijn? Zo ja, dan Vista, zo nee, dan lekker XP houden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Versie 1,2,3 kan je vista iig wel lekker mee draaien !\r\nIk snap ook niet waarom iedereen hier bij xp wil blijven.\r\n\r\nAls je pc het aankan het nieuwste van het nieuwste waarom dan niet ???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 [quote=robbinonline;291353]Versie 1,2,3 kan je vista iig wel lekker mee draaien !\nIk snap ook niet waarom iedereen hier bij xp wil blijven.\n\nAls je pc het aankan het nieuwste van het nieuwste waarom dan niet ????[/quote]\n\nOmdat dat een stoot geld kost, die ik niet zomaar even kan missen (laat staan dat ik \'t er voor over heb), en omdat ik daarmee mijn PC een stuk zwaarder belast, terwijl hij het nu af en toe al behoorlijk zwaar heeft. Mijn filosofie over dit soort zaken is heel eenvoudig:\n\n\"If it isn\'t broken, don\'t fix it!\" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen