Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb nu sinds 2 dagen een Tablet (Trust TB-3100, Model 400), maar de instellingen laten to nu toe te wensen over. Alles wat ik nu maak wordt 2x zo groot, zonder in te zoomen. Dit verkleint uiteraard ook de werkruimte. De instellingen zijn nu... ach, er zijn er zoveel, ik denk dat een plaatje meer zegt.\r\n\r\n[url]http://img252.imageshack.us/my.php?image=naamloos2pg2.png[/url]\r\n\r\nAls ik op \'Volledig gebied\' klik verandert de 19.77 in 19.91 en offset links in 0. Hoe moet ik de instellingen zo plaatsen dat alles op ware grootte komt? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Deze instellingen bevallen mij goed. Je kunt ook op het zwarte vlak klikken en dan het gebied selecteren.\r\n\r\nIk hoop dat dit helpt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Bedankt, maarre... de afbeelding is erg klein. onleesbaar. Zou je hem mischien kunnen hosten (op normale grootte) op [url]www.imageshack.us[/url] ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 [url]http://img259.imageshack.us/img259/9900/tablettb7.jpg[/url]\r\n\r\nBij deze even geregeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Hoewel het een beetje wazig is, bedankt! Bij links X staat 19.64 toch? Ik zal meteen kijken of het en beetje werkt.\n\n[edit] he, das raar. Ik kan die dingen niet op deze manier instellen. ik kan maar tot de 14 met Offset links, an die ander tot 0. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 wel eerst even op het zwarte vlakje klikken en dan met de pen bijvoorbeeld rechtsboven en links onder aanwijzen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Bedankt. het lijkt er echter op dat dit alleen het gebied betreft waarin je iets te zeggen hebt, alles wordt nog steeds 2x vergroot. nou ja. dan maak ik het tekenvlak in Paint.NET zelf ook wel 2x zo groot, en verklein het daarna. toch bedankt hoor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 ik heb ook even de beta 3.0 van paint.net er op gezet en ik kan volledig overal bij. Ik zit net te denken ligt het niet aan de gebruikte resolutie. Ik werk onder 1024 x 768 op volledig scherm, anders gooi ik wel weer een plaatje op imageshack Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Precies dezelfde resolutie. Precies dezelfde. Ik sta er niet van te kijken dat je overal bij kunt, maar probeer dit eens, gewoon om zeker te zijn. Maak een lijntje van 2/3 cm op een papier, en schuif het onder de plastic \'hoes\', of hoe je het ook noemt. Zodat het niet schuift. trek deze lijn over, en kijk hoe lang de lijn op het scherm is. bij mij is \'ie dan 4/6 cm. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen