Ga naar inhoud

Tablet Instellingen


Aanbevolen berichten

Ik heb nu sinds 2 dagen een Tablet (Trust TB-3100, Model 400), maar de instellingen laten to nu toe te wensen over. Alles wat ik nu maak wordt 2x zo groot, zonder in te zoomen. Dit verkleint uiteraard ook de werkruimte. De instellingen zijn nu... ach, er zijn er zoveel, ik denk dat een plaatje meer zegt.\r\n\r\n[url]http://img252.imageshack.us/my.php?image=naamloos2pg2.png[/url]\r\n\r\nAls ik op \'Volledig gebied\' klik verandert de 19.77 in 19.91 en offset links in 0. Hoe moet ik de instellingen zo plaatsen dat alles op ware grootte komt? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Precies dezelfde resolutie. Precies dezelfde. Ik sta er niet van te kijken dat je overal bij kunt, maar probeer dit eens, gewoon om zeker te zijn. Maak een lijntje van 2/3 cm op een papier, en schuif het onder de plastic \'hoes\', of hoe je het ook noemt. Zodat het niet schuift. trek deze lijn over, en kijk hoe lang de lijn op het scherm is. bij mij is \'ie dan 4/6 cm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...