Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Delen Geplaatst: 29 januari 2007 hallo,\r\n\r\nWie kan mij zeggen wat ik moet doen om een videoband op een dvd kan zetten, en welke sofware ik daar voor nodig heb. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Het gaat heel erg eenvoudig met Pinnacle Studio 9 of 10, maar het is wel een tijdrovend klusje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Wil je het met de pc doen dan moet de pc over een analoge video ingang beschikken .\nEen tv kaart (intern of extern ) heeft vaak zoiets.\nBij de tv kaart zit ook vaak een prg waar het mee kan.\nAls je deze mogelijkheden nog niet hebt is het veel beter ,gemakkelijker en goedkoper om een dvd-recorder(voor bij de tv) aan te schaffen. Die dingen heb je al rond de 100 euro.\nJe hebt dan ook veel betere kwaliteit en loopt ook niet het risico dat beeld en geluid niet synchroon lopen ,wat bij pinnacle nog al eens voorkomt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Ik moet helaas de bewering van Animal tegenspreken.\n\nIk werk al jaren met Pinnacle , vanaf Studio 7 en om videobanden op dvd te branden. Ik werk met de bluebox van Pinnacle en het geluid loopt netjes synchroon met het beeld. Wil je meer info, mail me dan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 ik sluit me hier bij aan alleen heb ik de volgende constructie om het beeld en geluid binnen te krijgen. De oude analoge camera gaat via een daarvoor geschikte usb kabel van GrabBee X en de digitale camera gaat via Firewire en geen centje pijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Ik werk niet met pinnacle ,maar weet van diverse forum\'s dat er veel mensen zijn die problemen hebben met het geluid bij de pinnacle prg\'s (studio 8 en 9) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Wil je meer info, mail me dan.waar kan ik je email vinden. phvvdb.\nKun je me anders mailen, [COLOR=Blue]\n[/COLOR]\nHoe ik dat moet doen,a u b in duidelijke taal ik ben maar een leek op dat gebied.\nB.v hoe sluit ik mijn video aan en waarmee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen