Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Mijn twee jaar oude Packard Bell laptop doet nou wel heel erg apart. Zodra ik de laptop aanzet en hem probeer op te starten verschijnt dit in het scherm:\r\n\r\n[IMG]http://img347.imageshack.us/img347/8686/p1270235smallbd1.jpg[/IMG]\r\n\r\nEinde laptop? of heeft iemand dit eerder gezien en is het te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Probeer eens wat met het scherm te bewegen meestal is het een slechte conector. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 mischien een keer bij de stekker kijken.\r\nen ff schoonmaken.\r\nwil meestal wel helpen.\r\nen trouwens heb je dat scherm vn de laptop(het ondergedeelte) eraf?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Kabels controleren of nieuw scherm koopen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 jaa tuurlijk nieuw scherm dat scherm kost nog meer dan dat de laptop nu waard si al het scherm kaduuk is:mrgreen: majaaa ltrrz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Nou waarom niet, \n\nPersoonlijk vind ik het zonde om iets na 2 jaar af te dienen , en als je toen een goedde laptop is hij nogsteeds wat waard en een nieuwe scherm erop kost denk ik ongeveer 200 euro \n\nMaar als je geld wilt verspillen voral doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 is ook sonde om weg te doen maar kun je m nije laten maken of naakijken son scherm is wel duur:P\r\nen sovel centjes heb je ook nije in een keer:P\r\n(oftopic) maja ligt eraan waar je werkt:P\r\nma ok ik sou hem eerst nakijken en dan nog nije naar de shop is hij dan vergeven naja weet ik het owk nije meer\r\n\r\nmvgr wesley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Hai doubleJ,\r\n\r\n(offtopic)\r\n\r\neven een flauwe grap...je hebt toch niet alle vlaggen van de wereld gedownload en die als bureaublad gebruikt.\r\n\r\n(ontopic)\r\n\r\nJe zou via apparaatbeheer je videokaart eens weg kunnen gooien. Dan opnieuw opstarten, Hierna vind XP een nieuw apparaat en vraagt of hij de juiste drivers mag installeren. (Hou je CD met je video drivers bij de hand). Als je dat gedaan hebt en het probleem is gebleven zou het scherm kapot kunnen zijn of je videokaart is brak. Even een andere videokaart lenen en die erin en proberen maar.\r\n\r\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 dan natuurlijk wel eerst een ander scherm op de laptop aansluiten \n\nMaar ja , als dit van de ene op de andere dag is gebeurd dan kan het goed je videokaart zijn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen