Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Delen Geplaatst: 29 januari 2007 beste kenners, \r\nhoe kwetbaar ben ik als een ander mijn gatewaynr kent ? \r\nik heb geen kennis van dit soort zaken, graag respons simpel Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 ik ken ook andere gateway nummer maar als je er niet op aangesloten zit kan je er niks mee Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 jouw gateway is wat anders dan van een andere\r\n\r\nde gateway zorgt ervoor dat jouw computer naar de volgende knooppunt kan waar weer een andere gateway aanzit\r\n\r\nneem mijn situatie \r\ngateway computer is 192.168.1.0 de volgende gateway is 192.168.2.0 de volgende gateway is een internetnummer (en die weet ik niet uit mijn hoofd)\r\n\r\nbij een ander kan het zelfde wezen, maar zijn wel 2 verschillende hardware configuratie\r\n\r\neen ander heeft dus niks aan jouw gateway als die niet in je netwerk zit Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Bedoel je met gateway jouw externe IP-adres?\r\nWant dan praat je over heel wat anders. Quote Link naar reactie
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen