Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb een telenet scriptje gedownload en in mijn (frames) pagina ingebouwd ([url]www.poezennetwerk.be[/url] - contact)\r\nMaar als ik op verzenden druk, komt het confirmatiepagina in mijn onderste frame.\r\nDit hoewel ik duidelijk in mijn broncode target=\"_top\" heb gezet.\r\nHeb ik nog iets vergeten of verkeerd gedaan ???\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Ik weet het niet zeker maar als je met meerdere frames werkt moet je ook aangeven in welk frame het moet komen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Je hebt dit gedaan:\r\n[html][/html]\r\nProbleem is echter dat de tag \'input\' geen attribuut \'target\' kent. Je kunt dus niet op deze manier frame-targets werken. In de eerste plaats werkt het niet en in de tweede plaats is het ook nog eens foutief html.\r\n\r\nJe zult in de pagina poezennetwerk/confirmatie/confirmatie.html een stukje javascript moeten opnemen dat er voor zorgt dat de rest van de frames verwijderd wordt. Ik heb zo direct geen voorbeeld, maar als ik me niet vergis is er een \"breek uit frame\" script in de javascript-sectie op [url]www.leejoo.nl[/url] wat hiervoor kan zorgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen