Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Ik wou vanavond iets veranderen in mijn pc, en kreeg het bericht dat ik geen administrator was van het pc. Ik ben de enige die op dit pc zit, en ben beheerder er van!!! ik heb nooit dit bericht eerder gezien, hoe kan ik me nu inloggen als administrator, iemand een idee voor me, vast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Welk OS gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Als je xp hebt moet je via start/instellingen/configuratiescherm een pictogram zien met gebruikersaccounts. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 ik gebruik xp prof, als ik op gebruikersaccounts ga, ben ik de ene die daar staat, als ik probeer een andere account aan te maken met de naam administrator, krijg ik de melding dat dit account al in gebruik is!! hoe krijg ik de administrators account bij de gebruikers account??? ik ben beheerder van mijn pc, met alle rechten om dingen te veranderen, maar gisteren kreeg ik de melding dat ik geen adminstrator was en kon niet uitvoering wat ik wou. Help me aub. vast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Probeer eens op te starten in veilige modus, en dan in te loggen op het administrator account. Goed kans dat je er dan wel in kan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Yep Probeer eens gewoon op te starten en dan bij het inlogscherm met wachtwoord (als je die heb) 2x CTRL ALT DEL drukken dan administrator bij gebruikersnaam invullen en wachtwoord leeglaten dan enter en je komt waarschijnlijk in je admin account. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen