Ga naar inhoud

Snellere PC

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk ben nieuw hier op het forum en een doorgewinter noob...\r\nNu heb ik hier een tweetal computers, een PC en een laptop en ik wil beiden sneller maken door er meer geheugen in de zetten. De PC draait nu op 256MB en de laptop op 512MB. Hoe kom ik er achter welk geheugen ik nodig heb en hoeveel ongeveer genoeg is voor een rap draaidende PC/laptop ?\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp
Link naar reactie
[QUOTE=Jackhammer;290828]De PC draait nu op 256MB en de laptop op 512MB. Hoe kom ik er achter welk geheugen ik nodig heb[/QUOTE]Kijk eens welk geheugen je er nu precies in hebt zitten en hoeveel vrije geheugensloten er nog zijn voor extra geheugenmodules. Een tooltje als CPU-Z (tabje \'SPD\') kan je daarbij helpen.\r\n[url]http://www.cpuid.com/cpuz.php[/url]\r\n\r\nJe draait op beide PC\'s WinXP neem ik aan? Dan is min. 512MB zeker aan te raden. En meer dan 512MB hangt af van hoe modern de PC\'s zijn, met hetzelfde tooltje CPU-Z kun je ook meteen kijken welke CPU er in beide PC\'s zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...