Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb zelf thuis ook ene mini netwerk (heb het niet zelf aan gelegd). NU is het zo dat ik met de laptop wel de bestanden uit de vaste pc kan halen en gebruiken alleen ik kan ze niet weer terugzetten op de bewuste plek. Hoe kan ik die instelling veranderen ? Weet iemand dit ?\r\nVind het hele netwerk gedoe ene groot mysterie :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 klik eens met de rechter muisknop op de pc zijn gedeelde map en kies tabblad delen: daar kun je instellen van alleen lezen, of lees en schrijf toegang, e.v.t. met wachtwoord o.i.d..\nMaar je hebt dus schrijftoegang nodig.\nDat kun je op xp sp2 pro doen onder machtigingen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 bedankt voor je antwoord alleen kan je het ook stapje voor stapje uitleggen want ik weet niet zo veel van computers en waar moet ik dit dan allemaal invullen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Weet je hoe verkenner werkt?\n[edit] weet je wel hoe die map heet waar je je files vanaf kunt halen? (b.v. gedeelde map of mijn files) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Ik weet dat de persoon die alles heeft ingesteld bepaalde delen wel toegankelijk heeft gemaakt en bepaalde delen niet. Maar eigenlijk wil ik het liefste alles toegankelijk hebben daar ik gewoon alles tussen vast pc en latop wil kunnen gebruiken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 ik weet wel wat verkenner is idd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Als je op je laptop op de pc kunt komen kun je de naam van die map zien (in de balk bovenin in de verkenner) onthoud die. Zoek hem via de pc op en klik met de rechtermuisknop op die map: kies nu eigenschappen: kies tabblad delen: kies nu machtigingen (xp sp2 pro ) zet hem daar dan op volledig o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 ?? begrijp even niet waar te beginnen sorry (ben echt blond)\r\nik ga achter de laptop zitten end an kan ik in mijn pc in vrijwel alle mappen komen maar naar welke moet ik dan toe en waar moet i op die knop drukken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Schrijf de namen van de mappen op waar je in kunt komen: dan ga je naar de pc en zoek je die mappen een voor een op, en dan doe je zoals bovenstaande.\n[offtopic] Ik val ook op blond ;) [/offtopic] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 kies tabblad delen: kies nu machtigingen (xp sp2 pro ) zet hem daar dan op volledig o.i.d\r\n\r\nTabblad delen kan ik wel vinden maar machtigingen ofzo niet ???\r\n\r\nEn blond zijn is niet altijd even handig want wat zou ik graag meer afweten van computers Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 dus je werkt met xp home?? wat zie je dan op het tabblad delen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 nee met XP prof \r\n[IMG]http://i34.photobucket.com/albums/d146/123fleur/pcbestandendelen.jpg[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Kijk, daar bijna beneden : vink dat vierkantje aan met netwerk gebruikers mogen mijn bestanden wijzigen ;) \nnet onder share naam freecom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 en dan is het in orde ? dat zou geweldig zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Probeer het eens eens ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 ja dat kon gisteren dus niet omdat de laptop er niet was maar ga het straks uitproberen en laat het nog horen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 :) :) Het is gelukt volgen smij ik ben je echt heeeeeeeeeeel erg dankbaar, SUPER Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Graag gedaan dan he?!?\nMaakt mijn dag ook weer goed ;) (en mijn computer/tijdsbesteding ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen