Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Hallo,\r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat IE 7 geinstalleerd is?\r\nBij mij staat hij al meer als 2 uur te installeren, terwijl mijn pc best snel is.\r\nIk heb dit vorige week ook al geprobeerd en toen maar afgebroken maar toen liep alles mis.(geen internet ,geen email enz .enz.\r\nNu net alles weer goed en toch weer geprobeerd. Durf nu niet weer af te breken bang om weer alles kwijt te zijn.\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Het duurt normaal iets van 20 min. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 waar slaat hij vast? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Hij slaat niet vast.\nHet venster met daarop nieuwe updates installeeren of zo ik weet het niet precies uit mijn hoofd blijft gewoon lopen.\nIk heb het gisteren na 4 uur maar afgebroken.\nGelukkig ging het niet zoals vorige week, toen ik veel dingen kwijt was.\nMaar ik zit nu nog steeds met de oude IE. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen