Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 In IE7 kun je d.m.v. Ctrl-klik op een gevonden link (in bijv.Google) openen in een nieuw tabblad. Je kunt ook met je rechtermuisknop kiezen voor \'openen in een nieuw tabblad\'. Beide manieren resulteren bij mij in het openen van de URL in een nieuw venster.\r\n\r\nHeeft iemand enig idee hoe dit kan? En wat ik moet doen om er voor te zorgen dat ie wél in het huidige venster, en alleen in een nieuw tabblad opent\r\n\r\nIn Internetopties,tabbladen-instellingen, staat het vinkje \'een nieuw tabblad in het huidige venster\' gewoon aangevinkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Ook de optie net iets hoger goed instellen: laat IE bepalen hoe een popup (lees: nieuw venster) moet worden geopend.\r\n[ATTACH]10145[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Helaas, werkt het ook niet als ik de optie van popups verander (ook niet ná opnieuw opstaren van Internet Explorer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen