Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 heey..\r\n\r\nMijn vriendin kan geen verbinding krijgen met limewire.\r\nIk heb het gewoon voor haar gedownload en je moet dan een username en password invullen en dan gewoon werken.\r\nTen minste zo ging dat by my.\r\nWeet iemand misschien wat het probleem kan zijn?\r\n\r\nalvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Firewall instelling? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 hoi hoi, heeft mijn zus pas ook geprobeerd maar toen moest ze betalen voor limewire. Dus je kan mischien iemand vragen die het programma op cd heeft staan. gr, ger Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Gewoon de gratis versie downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 gratis versie is gedownload lykt my...\r\n\r\ntenminste welke versie is dat dan ??? kan je daar dan een link van geven ??\r\n\r\nen firewall instelling ??? daar heb ik niet zoveel aan..\r\nwaar moet ik dan heen en wat moet ik daaraan doen ???\r\n\r\nthnx.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Als je een firewall hebt dan moet je limewire toegang geven tot internet.\n[URL=\"http://www.download.com/LimeWire/3000-2166_4-10552048.html\"]Hier[/URL] is de gratis versie kijk even [URL=\"http://www.limewire.com/english/content/support.shtml\"]hier[/URL] hoe je het een en ander moet instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 Hai SecondSight\r\n\r\ngebruikt je vriendin IE7 ??\r\n\r\nDan Limewire bij de toegelaten (vertrouwde) sites plaatsen.\r\n\r\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2007 @ Rajo\r\n\r\nOk bedankt ik zal van et weekend even kijken en dan horen jullie het wel\r\n\r\n@ Nyck\r\n\r\nNee die gebruikt ze niet dus daar zal het in dit geval niet aan liggen.\r\n\r\n\r\nIn ieder geval allen bedankt voor de informatie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen