Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Als ik op mijn windows xp pro sp2 pc een camera of een mnp3 speler in de USB \r\nbus steek krijg ik de volgende melding.\r\n\r\nIn een pop venster met als titel RUNDLL met een rode circel met wit kruis,\r\n\r\n\r\nEr is een fout opgetreden tijden het laden van een newdev.dll\r\n%1 is geen geldige Win32-toepassing\r\n\r\nAls de camera of mp3 in een andere pc stop gaat het wel goed.\r\n\r\n\r\nIemand nog een tip voor de oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 kan het zijn dat je er usb apparaten gebruikt hebt en verwijderd hebt zonder deze veilig te verwijderen terwijl de schrijfcache was ingeschakeld?\r\n\r\n[url]http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?newdev[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Misschien even controleren of newdev.dll zich nog wel in C:\\Windows\\System32 bevind. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Hij staat nog wel in system32, andere tip ga ik even testen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Geen foutmeldingen bij je usbcontrollers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 USB controller melden dat het apparaat ok werkt. De tip met de link\r\n\r\n[url]http://www.dll-files.com/dllindex/dl...s.shtml?newdev[/url]\r\n\r\nHeeft ook geen effect \r\n\r\nKortom meer ideeen zijn welkom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 Dit heeft mij wel eens geholpen bij onwillige USB poorten:\r\n\r\nalle USB apparaten loskoppelen\r\ncomputer met aan/uit knop uitschakelen (dus niet via Start etc.)\r\nPC opstarten\r\nweer uitschakelen\r\nUSB aparaat aansluiten\r\nPC opstarten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 [QUOTE=marijtje;291452]Dit heeft mij wel eens geholpen bij onwillige USB poorten:\r\n\r\nalle USB apparaten loskoppelen\r\ncomputer met aan/uit knop uitschakelen (dus niet via Start etc.)\r\nPC opstarten\r\nweer uitschakelen\r\nUSB aparaat aansluiten\r\nPC opstarten[/QUOTE]\r\n\r\n\r\ncomputer met aan/uit knop uitschakelen (dus niet via Start etc.) bedoel je hier de reset knop mee?\r\nde aan en uit knop kan je namelijk verschillende functie\'s geven afhankelijk van de instelling in configuratiescherm/energiebeheer> tabblad geavanceerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2007 [QUOTE=Stringai;291455]computer met aan/uit knop uitschakelen (dus niet via Start etc.) bedoel je hier de reset knop mee?\r\nde aan en uit knop kan je namelijk verschillende functie\'s geven afhankelijk van de instelling in configuratiescherm/energiebeheer> tabblad geavanceerd.[/QUOTE]\r\nKlopt, Ik heb zelf de aan/uit knop (niet de reset) voor op de pc gebruikt en die heb ik niet geconfigureerd voor slaapstand o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Nou dat ga ik eens proberen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen