Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Hallo, \r\nAls ik een scherm sluit blijft er in het midden van mijn TFT monitor een gedeelte van dat scherm staan.Ongeveer 10 cm breed en 8 cm hoog.\r\nAls ik dan op het pict. bureaublad naast START klik en het dus vernieuw is het weg.\r\nHeeft dit iets met de grafische kaart (ATI Radeon 9200 SE (64MB) te maken?\r\nIk heb al de nieuwste driver geinstalleerd maar dat hielp niets.\r\nIemand een idee?\r\nEmiel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 heb dit soms ook.\r\nhet lijkt dan net of een prog blijft hangen.\r\nbv: ik sluit IE en open direct outlook express. op het midden van het scherm (waar normaal het OE logo staat) blijft een klein stukje van IE staan.\r\nmaar als ik dan alles gewoon afsluit zie ik gewoon mijn bureaublad.\r\n\r\ndraait er niet iets op de achtergrond mee, wat een openingsscherm heeft maar verder niet in een groot scherm opent???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 [QUOTE=marrich77;290801]\r\n\r\ndraait er niet iets op de achtergrond mee, wat een openingsscherm heeft maar verder niet in een groot scherm opent????[/QUOTE]\r\n\r\nNee, want als ik bijv. FreeCell afsluit blijft er echt een gedeelte van het FreeCell staan, dus geen ander programma dat niet helemaal opent.\r\nEmiel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen