Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Delen Geplaatst: 28 januari 2007 Het is me nu al een paar keer overkomen dat er op een website in plaats van een afbeelding, in de linker bovenhoek een rood kruisje staat.\r\nHoe kan ik die afbeelding wél te zien krijgen?\r\nmarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=32455&highlight=rood+kruisje[/url]\n\n\nJe zou dus een voorbeeld kunnen geven.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2007 probeer er eens rechts op te klikken en dan ff kijken of je in het context menu afbeelding weergeven ziet staan en daarop klikken.\r\nlukte mij laatst ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Met muis kruisje aanklikken met rechtermuisknop. Afbeelding tonen kiezen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Als je de afbeeldingen altijd gelijk wilt zien is het handiger de juiste optie aan te zetten.\r\n\r\nIn je Internet Explorer --> Extra --> Internet Opties --> Geavanceerd --> zoek dan ergens onder multimedia naar de optie Afbeeldingen weergeven en zet die aan.\r\nWaarschijnlijk moet je daarna even opnieuw Internet Explorer starten om het te laten werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen