Ga naar inhoud
  • 0

service pack 2

Anoniem2

Vraag

Hallo allen,\r\n\r\nIk draai al 4 jaar met een pc (HP pavilion t180) met service pack 1, maar omdat er in het verleden nogal wat dingen mis waren met de SP2 heb ik deze nooit geinstalleerd.\r\n\r\nIs het mogelijk om deze toch te installeren zonder dat er grote problemen zich voordoen na de installatie? Want ik ben een beetje huiverig dat als het misgaat ik mn pc niet meer kan gebruiken.\r\n\r\nWie geeft me de helpende hand?
Link naar reactie

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Je moet gewoon sp2 installeren om zeker te zijn met oog op opdatering enz, het is ook verstandig om je pc op automatisch opdatering van windows aan te zetten.\r\nZou er wat gebeuren, wat ik niet geloof!, kun je altijd je pc weer terug zetten, voor de installaties.\r\nsucces er mee\r\n\r\n[url]http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/muoptdefault.aspx?returnurl=http://update.microsoft.com/microsoftupdate&ln=nl[/url]
Link naar reactie
  • 0
het beste kan je de updates van microsoft bij microsoft zelf installeren.\r\nop een pc met windows die al jaren draait zal er idd wat mis kunnen gaan met software die er op geïnstalleerd is.\r\nmaak daarom een back up van je systeem voor je sp2 installeerd.\r\nin het vervolg moet je niet zolang wachten met dit soort (niet beta) updates die microsoft zelf uitbrengt.\r\nen natuurlijk zijn er in het begin problemen geweest omdat niet alle software goed bleef werken na een installatie van sp2.\r\nmaak een back up van alles wat je niet kwijt wil.\r\nmocht het misgaan zal er zowiezo na een nieuwe installatie van win xp en daarna de update naar sp2 en voor de rest alle updates, alles weer OK zijn.
Link naar reactie
  • 0
De reden dat de pc al een hele tijd niet geupdate was is dat de automatisce updates uitgezet waren, hoe dat gebeurt is weet ik niet, dus het liep al heel lang achter met updaten.\r\n\r\nLaatste updates zaten iets van 60 patches bij.\r\n\r\n\r\n\r\nHoe maak ik een backup? Door een herstelpunt in te stellen of op een andere manier?
Link naar reactie
  • 0
De reden dat de pc al een hele tijd niet geupdate was is dat de automatisce updates uitgezet waren, hoe dat gebeurt is weet ik niet, dus het liep al heel lang achter met updaten.\r\n\r\nLaatste updates zaten iets van 60 patches bij.\r\n\r\n\r\n\r\nHoe maak ik een backup? Door een herstelpunt in te stellen of op een andere manier?
Link naar reactie
  • 0
Ik heb dus nu net op mijn pc (compaq pressario 7950) windows Xp geinistalleerd en daarna SP2. Onder XP draait de pc foutloos, al installeer ik Service pack 2 dan krijgt hij problemen met opstarten. Wie weet wat dit kan zijn? Het is geen andere programma wat kan storen want het is een schone installatie. :confused: \r\n\r\n[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/27477722](Meer info hier)[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...